ورزشی 21:31 - 30 مهر 1393
لیگ برتر فوتبال کشور:
مشهد-ایرنا- تیمهای فوتبال پدیده مشهد و استقلال تهران عصر چهارشنبه در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم رفتند و در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا این دیدار در راستای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور بدون پوشش تلویزیونی و در حضور بیش از 35 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم فوتبال استقلال تهران به رغم تلاش بسیار نتوانست بازی در خور توجه و تماشاگر پسندی را در مقابل تیم پدیده نشان دهد و بعد از 90 دقیقه با نتیجه یک بر یک در مقابل حریف خود متوقف شد.



تیم فوتبال استقلال تهران با ترکیب 'محسن فروزان'، 'امیرحسین صادقی'، 'محمدرضا خرسندنیا'، 'یعقوب کریمی'، 'میلاد فخرالدینی'، 'خسرو حیدری'، 'کرار جاسم'، 'آندرانیک تیموریان'، 'امید ابراهیمی'، 'سجاد شهباززاده' و 'محمد قاضی' در این دیدار به میدان رفت و در نیمه دوم نیز 'پژمان نوری' و 'مهدی کریمیان' به جای دو بازیکن دیگر وارد زمین شدند.



برای پدیده مشهد نیز 'مجتبی روشنگر'، 'میلان یووانویچ'، 'ایگور پراهیچ'، 'مهدی خیری'، 'اکبر صادقی'، 'میلاد غریبی'، 'رضا عنایتی'، 'عباس محمد رضایی'، 'محمد رضا ناصحی'، 'کیوان امریی' و 'مسعود نظرزاده' بازیکنان اصلی بودند که در ادامه 'یونس شاکری' و 'محمد عباسیان' فرصت حضور در زمین را پیدا کردند.



تیم فوتبال استقلال تهران در ابتدای بازی خوبی را ازخود به نمایش گذاشت به طوری که در دقیقه دوم توانست توسط 'سجاد شهباز زاده' با اشتباه دروازه بان پدیده به یک موقعیت گل دست یابد و در اواخر نیمه نخست و از جمله نیمه دوم تیم فوتبال پدیده چند نوبت توسط 'رضا عنایتی' و 'میلاد غریبی' دروازه تیم حریف را تحت فشار قرار داد و دروازه تیم حریف را تهدید کرد.



بازی هجومی تیم فوتبال پدیده در نیمه دوم ثمر بخش بود به طوری که این تیم توانست در دقیقه 50 توسط 'مهدی خیری' بازیکن هافبک با تجربه خود به موقعیت گل تساوی دست یابد.



تیم استقلال در اواخر نیمه دوم سه نوبت دروازه تیم پدیده را با تهدید مواجه کرد ولی در مجموع نتوانست بازی قابل توجهی را در مقابل تیم فوتبال پدیده نشان دهد.



'محمدرضا خرسندنیا' و 'امیرحسین صادقی' از تیم فوتبال استقلال تهران و 'میلان یووانوویچ'، 'رضا ناصحی'، 'مسعود نظرزاده' و 'ایگور پراهیچ' بازیکنان پدیده مشهد از 'محمد رضا اکبریان' داور این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.



در نهایت این دیدار با وجود تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به پیروزی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا استقلال 22 امتیازی شده و در رتبه دوم باقی بماند و پدیده نیز با 17 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.



تعداد زیادی از هواداران تیمهای پدیده مشهد و استقلال تهران از دو ساعت قبل از شروع بازی با وسائل نقلیه خود و یکصد دستگاه اتوبوس که از نقاط مختلف مشهد برای انتقال هواداران اختصاص یافته بود، به محل برگزاری مسابقه عزیمت کردند.



برخی از افراد هم در خیابان منتهی به ورزشگاه محل بازی اقدام به فروش پیراهن ها و پارچه های تبلیغاتی تیمهای پدیده مشهد و استقلال تهران می کردند و دو ساعت قبل از آغاز بازی محورهای ورودی به ورزشگاه شاهد ترافیک وسائل نقلیه حامل هواداران و تماشاگران بود.



یک ساعت قبل از آغاز مسابقه حدود هشت هزار تماشاگر و هوادار دو تیم در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) حاضر بودند که با آغاز نیمه نخست تعداد آنها به حدود 20 هزار نفر و در پایان این نیمه به بالغ بر 35 هزار نفر افزایش یافت به طوری که دربهای این ورزشگاه به دلیل ازدحام و کثرت جمعیت حاضر بسته شده بود و تعداد زیادی از تماشاگران به صورت ایستاده بازی را تماشا می کردند.



شروع بازی با قرائت فاتحه به مناسبت ارتحال آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری آغاز شد و بدین مناسبت پلاکاردهایی در کنار زمین مسابقه نصب شده بود.



یک ساعت قبل از آغاز بازی داوران و بازیکنان هر دو تیم استقلال و پدیده مشهد با حضور در زمین مسابقه به تمرین و گرم کردن خود مشغول بودند و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) قبل از آغاز بازی حال و های خاصی به ورزشگاه بخشید.



هوادران استقلال و تیم مشهدی پدیده در بخش اعظم مسابقه به طور یکپارچه تیم خود را تشویق می کردند و بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی پدیده بر حجم این تشویق ها افزوده شد.



این مسابقه نظیر دیگر رقابتهای اخیر لیگ برتر فوتبال بنا به دستور اخیر رییس فدراسیون فوتبال از ورود دوربین صدا و سیما جلوگیری شد و خبرنگاران و تصویر برداران واحد مرکزی خبر و باشگاه خبرنگاران جوان بدون دوربین در ورزشگاه حاضر شده بودند و برخی هم با گوشی و تبلت اقدام به فیلم برداری می کردند.



کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به تازگی در دستور العملی خطاب به رییس سازمان لیگ فوتبال عنوان کرده بود به دلیل به توافق نرسیدن با صدا و سیما در خصوص مبلغ حق پرداختی پخش مستقیم بازیهای لیگ برتر فوتبال، ورود کلیه دوربین های صدا و سیما به مکانهای مسابقات لیگ برتر ممنوع است.



در پایان این مسابقه که 'غلام رضا بهروان' رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران هم در آن حضور داشت، تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال که از روند بازی این تیم در مقابل تیم پدیده مشهد ناراضی بودند اقدام به توهین به برخی از بازیکنان این تیم کردند و در زمانی که تعدادی از همراهان استقلال قصد داشتند از پله های رختکن پایین آمده و در زمین مسابقه حاضر شوند نیروی انتظامی این اجازه را به آنها نداد.



در این لحظه این تعداد از همراهان 'آندرانیک تیموریان' را صدا کرده و خواستار وساطت وی برای حضور این افراد بودند که وقتی تیموریان شروع به صحبت کرد ماموران نیروی انتظامی از وی خواستند تا به رختکن برود.



در این لحظه 'ستار همدانی' یکی از اعضای کادر مربیگری استقلال در این مساله دخالت کرد که با واکنش ماموران انتظامی منجر به درگیری فیزیکی این دو بازیکن و ماموران شد که این مساله با دخالت 'غلام رضا بهروان' رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور و عذرخواهی وی به اتمام رسید و بازیکنان استقلال به سمت رختکن رفتند.



تعدادی از هواداران تیم فوتبال پدیده مشهد بعد از پایان بازی به صورت یکپارچه سرمربی و بازیکنان این تیم را تشویق می کردند.



بعد از پایان مسابقه محور مواصلاتی بین ورزشگاه ثامن الائمه (ع) تا ورودی شهر و بلوار وکیل آباد مشهد با ترافیک شدید مواجه بود.ک/4



7490/522

انتهای پیام /*


5017885
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: توقع از کشتی‌گیران ما در مسابقات المپیک باید یک نشان طلا باشد و نباید به آنها فشار بیاوریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ووشوکاران کشورمان در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین امروز ۲ مدال طلا و ۲ نقره کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است