ورزشی 14:23 - 16 مهر 1393
تهران - ایرنا - ایوان براوو مسئول سابق برنامه ریزی راهبردی در رئال مادرید وظیفه یافته است تیم ملی فوتبال قطر را برای رقابت در جام جهانی 2022 که به میزبانی این کشور برگزار می شود، آماده کند.

براوو که در حال حاضر مدیرکل آکادمی آسپایر قطر است در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه اظهار داشت: تلاش می کنم موفقیت ورزشی را نصیب این کشور کوچک کنم.



قطر باداشتن دومیلیون نفر جمعیت، تاکنون حتی یک مدال طلا در المپیک بدست نیاورده و در جام جهانی نیزحضورنداشته است.بااین حال اعطای میزبانی جام جهانی 2022به این کشور نفت خیز به این معناست که این شرایط بزودی تغییر می کند.



آکادمی اسپایر در حال حاضر تمرکز خود را به آماده سازی بازیکنان قطری که قادر به رقابت در جام جهانی در خاک خود باشند معطوف کرده است.



براوو تاکید کرد: آماده سازی برای جام جهانی در ابتدا هدف کلیدی این آکادمی نبود، اما از زمان ورود من به یک هدف کلیدی تبدیل شده است.



وی گفت: آکادمی اسپایر در سال 2004 به منظور ایجاد مکانی که تمام امکانات مورد نیاز برای کسب موفقیت های ورزشی در آن فراهم است و همچنین ساختن ورزشکاران به عنوان افراد جامعه تاسیس شد.



براوو سه سال پیش و چند ماه بعد از انتخاب قطر به عنوان میزبان جام 2022 قدم به این آکادمی گذاشت.



وی گفت: من در آغاز سال 2011 به اینجا آمدم، چرا که قطر خواهان رقابت در سطح بالایی بود.



وی افزود: در آن زمان آنها به کمک احتیاج داشتند و من در رئال مادرید بودم. این طرح در کشوری که به دنبال موفقیت ورزشی بود برای من جالب و هیجان انگیز به نظر می رسید.



براوو گفت: ما می خواهیم جوانانی را که پرورش می دهیم به قابلیت های خود دست یابند. از سال 2010 که قطر به عنوان میزبان انتخاب شده ما 2022 را هدف خود قرار داده ایم.



وی گفت: من مطمئنم که با یک تیم بسیار رقابتی در جام 2022 شرکت می کنیم. ما با این امید کار می کنیم و از حمایت فراوانی در داخل این کشور برخورداریم.



وی گفت: وقتی همه در یک جهت با امید و علم و فداکاری حرکت کنند، برای کسب نتیجه فقط زمان مطرح است.



براوو میزان بودجه ای را که در اختیار دارد فاش نکرد، اما اذعان کرد دوست دارد یک بازیکن قطری روزی در یک باشگاه مهم اروپایی توپ بزند.



براوو از ورود به بحث اعطای میزبانی جام جهانی به قطر و برگزاری این تورنمنت در تابستان یا زمستان خودداری کرد.



وی گفت: این مسئله ما نیست. مسئله برگزارکنندگان جام جهانی و فیفا است. ما کار خود را که پرورش بازیکنان جوان و تشکیل یک تیم است دنبال می کنیم. این ماموریت ماست. ما در مورد هر چیزی اظهار نظر نمی کنیم.



ورزشی(6)**1584

انتهای پیام /*


4899920
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است