ورزشی 18:28 - 08 آبان 1393
بی تجربگی کردیم؛
تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تاکنون تیم پرسپولیس را این قدر ضعیف ندیده بودم و تنها به خاطر بی تجربگی دو بازیکنانمان مقابل حریف تن به شکست دادیم.

به گزارش ایرنا، منصور ابراهیم زاده پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران در ورزشگاه تختی تهران افزود: پیکان امروز به دو بازیکن کم تجربه خود و یک بازیکن با تجربه پرسپولیس باخت.



وی با بیان اینکه باید به بازیکنان ملی احترام بگذاریم، اظهار داشت: حرف من با باشگاه ها و مردم است. ما در تبریز و ساری شاهد بودیم که به مهدی رحمتی توهین شد و امروز هم به او توهین کردند. نمی دانم چه کسی باید جلوی این مسائل را بگیرد.



ابراهیم زاده با اظهار تعجب از توهین به خانواده رحمتی گفت: من برای تمام مردم احترام قائل هستم، اما باید به این موضوع توجه شود که بازیکنان در جایگاه خاصی قرار دارند. نباید به خانواده آنها توهین کنیم و باید احترام شان حفظ شود.



سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس افزود: بازیکنان پیکان مسلط به بازی بودند. تیم حریف به دنبال استفاده از شروع مجدد، ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بود که در یک مورد، روی سهل انگاری و کوتاهی دو بازیکن گل خوردیم. چیز دیگری برای پرسپولیسی ها ندارم. شکست امروز حق ما نبود.



ابراهیم زاده خاطر نشان کرد: سعی می کنیم در نیم فصل دوم، شش بازیکن را جذب کنیم. تاکنون با سه بازیکن به نام های سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و مجید باجلان صحبت کرده ایم.



وی افزود: در سال های گذشته تیم های لیگ دسته اول وقتی به لیگ برتر صعود می کردند، هر تعداد بازیکنی که می خواستند جذب می کردند اما امسال قانونی گذاشته اند که این تیم ها به مانند تیم های لیگ برتری تنها باید شش - هفت بازیکن جذب کنند. با توجه به این شرایط سعی کردیم از جوانان خودمان استفاده کنیم. همین مسئله هم باعث شد کمی روند تیمی پیکان تغییر کند.



ابراهیم زاده در مورد اینکه آیا احمد نعمت اللهی جذب پیکان شده است، گفت: این بازیکن در تمرینات ما حضور دارد و با توجه به اینکه سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود، اگر در تمرینات خوب باشد او را جذب خواهیم کرد.



تیم پیکان عصر پنجشنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم پرسپولیس شد.



ورزشی (4) ** 9122 **1379

انتهای پیام /*


5079334
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا لغو شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی به کشتی گیران شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سه آزادکار و دو فرنگی کار ایران رقبایشان را در رقابت‌های کشتی کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه فوتبال انگلیس از تغییر نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مائول نویر دروازه بایرن مونیخ موفق شد در بازی مقابل آرسنال برای پنجاه و هشتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است