ورزشی 12:20 - 15 مرداد 1393
اسلام آباد - ایرنا - دبیر فدراسیون کبدی پاکستان اعلام کرد: مسابقات قهرمانی کبدی ماه آینده میلادی (سپتامبر مصادف با شهریورماه )در این کشور با حضور تیم هایی از جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد سرور گفت: کمیسیون ورزش کبدی پاکستان چندی پیش از تیم های ایران و افغانستان برای شرکت در مسابقات قهرمانی پاکستان دعوت کرده بود که این دعوت با استقبال این کشورها همراه بود.



وی اظهار داشت: فدراسیون های کبدی جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برای حضور در مسابقات قهرمانی کبدی در پاکستان قول مساعد داده اند و حضور این تیم ها باعث تقویت عملکرد تیم های پاکستانی می شود.



این مسابقات قرار است از 21 تا 24 شهریور ماه امسال در شهر ˈواه کنتˈ واقع در 40 کیلومتری اسلام آباد برگزار شود.



در این مسابقات تیم های کبدی از چهار ایالات پاکستان و همچنین تیم های کبدی ارتش، نیروی هوایی، دریایی و تیم های کمیسیون آموزش عالی این کشور در کنار تیم های ایران و افغانستان به رقابت خواهند پرداخت.



تیم کبدی کشورمان در آبان 91 (نوامبر 2012) در مسابقات جام قهرمانی آسیا در شهر ˈلاهورˈ مرکز ایالت پنجاب در شرق پاکستان با حضور تیم های کبدی پاکستان، سریلانکا، هند، مالزی، افغانستان و نپال شرکت کرده بود.



آساق**ا.ر**1723**1581

انتهای پیام /*






4408398
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است