ورزشی 10:13 - 03 آبان 1393
گرگان - ایرنا - مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی بهشت هیرکان گرگان به علت آنچه که مشکلات مالی و حمایت نکردن مسئولان محلی نامید، اعلام کرد: از حضور در رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور انصراف دادیم.

'داریوش کلانتری' روز شنبه با ارسال نامه ای به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان، ابراز داشت: اینجانب به جهت علاقه به بسکتبال ورزش اول و محبوب گرگانی ها و عشق به سرزمینم از سالیان گذشته به عنوان بخش خصوصی وارد عرصه تیمداری شدم تا به سهم خود گامی در جهت رونق بسکتبال گرگان و شادی مردم شهرم بردارم.



در ادامه این نامه آمده است: سال 91 در حالی که تنها چند روز به آغاز مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باقی مانده بود و سهمیه گرگان در حال از بین رفتن بود با توصیه یکی از مسئولان و تأکید وی مبنی بر هزینه کرد تنها 300 میلیون ریال، تیم را جمع کرده و وارد مسابقات شدیم.



اما از آنجا که اعتقاد داشتم نام گرگان و بسکتبال این شهر بزرگ تر از آن است که زنگ تفریح دیگران شویم با گرد هم آوردن سرمایه های بومی و چند بازیکن باتجربه و کادر فنی محلی در رقابت ها حضور یافته و در مصاف با تیم های صنعتی با هزینه کرد بالغ بر 2 میلیارد ریال موفق به صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران شدیم.



این نامه می افزاید: صعود ما به لیگ دسته اول سبب شادمانی بسیار مردم گرگان شد و آنها بارها ظهور این تیم جدید را موجب رونق بسکتبال گرگان دانسته و ما را به ادامه کار تشویق کردند از این رو در سال 92 با گرد هم آوردن بخشی از سرمایه های دور مانده از بسکتبال گرگان در قالب کادر فنی، حضوری قوی برای حضور در مسابقات لیگ یک زدیم.



مسابقات لیگ دسته اول به علت پراکندگی جغرافیایی تیم ها، اتکای تعداد بسیاری از آنها به وزارتخانه ها و سازمان های کلان صنعتی بسیار سخت و طاقت فرسا بود که خوشبختانه با تلاش بازیکنان و کادر فنی و نیز حمایت بی شائبه مردم و هواداران در پایان ماراتنی هشت ماهه و در حالی که حتی شانس قهرمانی رقابت ها را نیز داشتیم موفق به صعود به لیگ برتر بسکتبال ایران شده تا افتخار بزرگی را برای گرگان و استان گلستان رقم بزنیم.



علاوه بر صعود به لیگ برتر بسکتبال، از حداقل مزایای حضور تیم ما در رقابت ها معرفی چهره ها و استعدادهای بومی همچون سعید صالحی، دانیال ایزدپناه، سروش بنی کریم، مبین شیخی و غیره بود که پس از سال ها نوید حضور چهره هایی تازه از گرگان را در عرصه بسکتبال کشور می داد.



به نوشته مدیرعامل بهشت هیرکان گرگان، از یاد نبریم که نتایج درخشان تیم ما که با صرف بالغ بر 5 میلیارد ریال هزینه و مرارت های بسیار که یکی از آنها انجام 6 سفر متوالی به جنوب کشور بود در حالی رخ داد که متأسفانه تیم اول شهر ما شهرداری گرگان در سال گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرد و نتایج سولن بهشت هیرکان مرهمی بود بر دل نگرانی های هواداران بسکتبال گرگان. اما اتفاقات پس از صعود ما چه بود؟ پس از کسب نتایج درخشان که مختصراً شرح داده شد، در حالی که از سوی مسولان انتظار حمایت داشتیم نه تنها وعده ها عملی نشد بلکه گویی خیلی ها به خاطر سرمایه گذاری ما در امر ورزش قصد تنبیه ما را داشتند.



کلانتری در ادامه نامه خود مدعی شده است: وعده های اعضای شورا مبنی بر کمک مالی عملی نشد و شهردار با وجود درخواست 12 عضو شورا مبنی بر کمک مالی به تیم، لایحه مذکور را به شورا ارائه نکرد و از سایر حمایت ها نیز محروم شدیم.



شاید جالب باشد مردم بدانند که اداره ورزش و جوانان گرگان با درخواست ما مبنی بر دریافت سود بلیت فروشی مسابقات تیم در لیگ برتر و نیز تبلیغات دور زمین هنگام برگزاری رقابت های ما موافقت نکرد.



در پایان نامه مدیرعامل بهشت هیرکان گرگان آمده است: این مسائل ما را دچار تردید کرد و عطای تیمداری را به لقای آن ببخشیدم تا تمام زحمات جهت تشکیل این تیم و حضور آن در لیگ های دسته دوم و اول و صعود به لیگ برتر بسکتبال کشور به هدر رود اگر چه اگر مسئولان حمایت کنند، دوباره خواهیم آمد.



7467/2729

انتهای پیام /*


5031228
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اسطوره اسکاتلندی تنیس دنیا با حذف از رقابت‌های المپیک، بازنشسته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نواک جوکوویچ با عبور از سیتسیپاس به نیمه نهایی تنیس المپیک رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مبینا فلاح با شکست مقابل کاماندار ترکیه‌ای از رسیدن به جمع ۱۶ کماندار برتر المپیک بازماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مبینا فلاح با شکست مقابل کاماندار ترکیه‌ای از رسیدن به جمع ۱۶ کماندار برتر المپیک بازماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر یک جلسه تمرینی در اردوی ترکیه برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیرانداز زن کره‌ای با ژست‌ها و چهره خونسردش بعد از هر تیر در المپیک، به یکی از چهره‌های محبوب فضای مجازی تبدیل شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس در یک مسابقه دشوار موفق شد تامی پاول را ‏شکست داده و راهی نیمه‌نهایی تنیس المپیک شود. ‏
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست حریف آمریکایی به دیدار نیمه‌نهایی تنیس مردان المپیک پاریس رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوچرخه‌سواران تیم ملی اسلواکی قربانی سرقت در دهکده المپیک در نزدیکی پاریس شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح ادعا‌های واهی شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است