ورزشی 09:36 - 05 مهر 1393
تندیس صدرنشینی ماهان روی پایه‌های پایاسازه؛
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال شنبه 5 مهر ماه با رویارویی 14 تیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال شنبه 5 مهرماه انجام می‌گیرد که طی آن 14 تیم لیگ برتری برای کسب امتیاز بازی به مصاف هم می‌روند در همین راستا فرش آرا مشهد در شهر خود مقاومت البرز را میزبانی می‌کند، تیم فرش آرا که برخلاف برنامه‌ریزی و تمرینات خوب پیش فصلی خود تاکنون نتیجه قابل قبولی ندانسته و با 5 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته به منظور دستیابی به این امتیاز خانگی مقابل حریف قرار می‌گیرد تا شاید با رونق نقاط ضعف تیم بتواند 3 امتیاز از چک مقاومت تیم تازه وارد لیگ برتر بیرون بکشد اما در سوی دیگر مقاومت یک امتیازی در رده سیزدهم لیگ که این روزها نیز با حواشی درون تیمی دست به گریبان است کار دشواری را برابر فرش آرا در پیش دارد. 



در دومین دیدار یاران شمسایی در تأسیسات دریایی در رقابتی خانگی فردوسی دیگر نماینده مشهد را میزبانی می‌کند. تأسیسات با 6 امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته است این تیم که قبل از پیروزی مقابل پایاسازه، موفقیت خوبی نداشت و با دو باخت متوالی در یک قدمی حاشیه قرار داشت حال قدر فرصت‌های خود و همچنین پیروزی هفته گذشته را بیشتر می‌داند تا امتیاز مهم خانگی را از دست ندهد، در سوی دیگر میدان فردوسی تیم تازه وارد و پرانگیزه لیگ برتر قراردارد و با امتیازی که هفته گذشته از آن خود کرد تفکر شکست دیگر نماینده پایتخت را درسر می‌پروراند فردوسی شهر نیز هم امتیاز تأسیسات و در رده پنجم یک پله بالاتر از تیم شمشایی قرار گرفته است. 



در دیگر دیدار مس سونگون در خانه شرکت حفاری را میزبانی می‌کند. شاگردان تقی پور که امسال باتوجه به بهبود شرایط مالی و مدیریتی تاکنون نتیجه ایده آل و دور از انتظاری داشته برای ادامه روند پیروزی‌هایش و همچنین تثبیت سکونشینی، چشم به امتیاز بازی با حفاری دارد تا در صورت شکست دبیری از گیتی پسند بتواند به جایگاه دوم جدول تکیه زند اما شاگردان ناظم درحفاری نیز به منظور جبران نتایج هفته‌های گذشته و قطع سریال تساوی‌ها برای فرار از رده نهم جدول تبریز می‌رود زیرا این جایگاه برای تیم جنوب کشوری که فصل گذشته ادعای قهرمانی داشت، شایسته نیست. 



یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم در اصفهان و با رویارویی قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته انجام می‌گیرد. گیتی پسند که با 10 امتیاز پله دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال را به خود اختصاص داده است و در فصل جدید عملکردی بهتر از دبیر دانسته برای دستیبابی به امتیاز با ارزش خانگی به مصاف شاگردان شمس می‌رود. شاید بتوان انگیزه دبیری را برای پیروزی بیشتر دانست چرا که باخت هفته گذشته این تیم برابر ماهان تندیس که باعث شد با 7 امتیاز چهارم جدول شود، زنگ خطری برای نماینده تبریز بود که سال گذشته عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. 



در پنجمین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال شاگردان یک در تهران شهروند ساری را میزبانی می‌کنند تا با کسب امتیاز خانگی هفته‌های گذشته را جبران کنند، نماینده تهران که با 3 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته حتی با وجود شرایط نامساعد به دنبال آغازی است تا در ادامه به نتایج دلخواه برسد اما شاگردان ابطحی که تاکنون آماده و با انگیزه نشان داده‌اند، حریف آسانی برای میثاق نیستند و آنها نیز برای کسب امتیاز که کامل به تهران می‌آیند. 



در ادامه رقابت‌ها شهید منصوری قرچک نماینده ساوه را میزبانی می‌کند، تیم منصوری که هفته گذشته در دقایق پایانی با سختی به یک امتیاز بازی رسید تا تساوی دیگری را رقم بزند برای یک امتیاز خانگی مقابل شهرداری ساوه قعرنشین که تاکنون موفق به کسب حتی یک امتیاز نشده صف آرایی می‌کنند البته حواشی در تیم شهرداری ساوه که مربوط به برکناری عقابی است، تمرکز تیم را از بین برده و کادر فنی نیز به هر ترتیب سعی در گرفتن امتیاز کل دارد تا این بحران را پشت سر بگذارد به همین دلیل شاید منصوری دیدار سنگینی در خانه مقابل شاگردان عقابی داشته باشد. 



در دیدار پایانی این هفته صدرنشین قدرتمند لیگ برتر پایاسازه تیم رده دوازدهمی جدول را میزبانی می‌کند. 

شاگردان شمسایی که تاکنون با انگیزه، بر قدرت و فنی نشان داده‌اند و در چهار هفته نخست پیروز میدان بودند برای تثبیت جایگاه خود به مصاف پایاسازه می‌روند تا امتیاز کامل را از آن خود کنند شکست تأسیسات دریایی، دبیری، میثاق برابر ماهان به تفکر فنی این تیم اشاره دارد و شاید باعث ترس پایاسازه باشد تا رقابت دلخواه تیم میزبان پیش رود. 



انتهای پیام/  




4808458
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است