ورزشی 16:31 - 26 آذر 1393
تهران- ایرنا- بیش از صد بازیکن و مربی ایرانی و خارجی به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج هستند.

به گزارش ایرنا، علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی درباره مالیات بازیکنان فوتبال و اختلاف میان باشگاه ها و فوتبالیست ها برای پرداخت مالیات، اظهار داشت: بستر کار برای سازمان مالیاتی قانون است و بازیکن، مربی و باشگاه هر کدام در جایگاه خود مؤدی محسوب می شوند.



وی افزود: اگر باشگاهی در قرارداد قید کند که مالیات فوتبالیست را می دهد و این کار صورت نگیرد، سازمان، فوتبالیست را مسئول پرداخت می داند.



عسکری خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر تلاش کردیم این موضوع به روش قانونی اجرا شود زیرا بازیکنان برای جامعه و جوانان الگو هستند. بسیاری از آنها مالیات خود را پرداخت کرده اند اما بسیاری نیز از پرداخت مالیات سر باز می زنند.



وی گفت: مالیات موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد و بیش از 100 بازیکن و مربی اعم از ایرانی و خارجی ممنوع الخروج هستند که البته همه آنها فوتبالی نیستند و شامل دیگر رشته ها نیز می شود.



رئیس سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: کمیسیون اصل 90 مجلس اخیراً گزارش و اطلاعاتی از موضوع مالیات ورزشکاران خواست که دراختیار آنها قرار دادیم. در کنار آن به دنبال روش هایی هستیم تا بتوان مالیات آنها را دریافت کنیم.



وی ادامه داد: قطعاً بازیکنان افراد بی پولی نیستند که نتوانند مالیات بدهند زیرا علائمی از خود بروز می دهند که نشان می دهد باید برای پرداخت مالیات پیشقدم شوند.



ورزشی (1) ** 2024**1590

انتهای پیام /*


5438335
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است