ورزشی 19:11 - 29 شهریور 1393
بازی های آسیایی 2014؛
اینچئون - ایرنا - ورزشکاران ایران در دومین روز بازی های آسیایی 2014 اینچئون (یکشنبه) در رشته های مختلف به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، نمایندگان ایران فردا در 9 رشته مختلف به میدان خواهند رفت.



برنامه مسابقات ایران به وقت تهران به شرح زیر است:



** هندبال



تیم ملی هندبال ایران در نخستین مسابقه خود در گروه B مرحله مقدماتی از ساعت 9:30 به مصاف هنگ کنگ می رود.



** جودو



در وزن منهای 73 کیلوگرم، سعید ملایی در مرحله یک سی و دوم نهایی به مصاف جودوکاری از کویت می رود و در وزن منهای 81 کیلوگرم، امیر قاسمی در مرحله یک شانزدهم نهایی با نماینده تاجیکستان روبرو می شود.



** روئینگ



از ساعت 6 و در قایق انفرادی مردان، محسن شادی در گروه یک مرحله مقدماتی با نمایندگان چین تایپه، هند و قزاقستان رقابت می کند.



سولماز عباسی هم از ساعت 6:20 دقیقه در قایق سبک وزن تک نفره در گروه یک مرحله مقدماتی به مصاف ورزشکارانی از کره جنوبی، هنگ کنگ و سنگاپور می رود.



در قایق دونفره مردان، تیم ایران با ترکیب امیر رهنما و سید مجتبی شجاعی از ساعت 5:40 در خط سه گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم هایی از قزاقستان، کره جنوبی، تایلند و ازبکستان رقابت می کند.



در قایق چهار نفره زنان، تیم کشورمان از ساعت 7 با ترکیب مریم سعیدی، نازنین رحمانی، نازنین ملایی و مهسا جاور با تیم های تایلند، قزاقستان و ویتنام مسابقه می دهد.



در قایق هشت نفره نیز تیم ایران با ترکیب کیهان شمس (سکان دار)، سعید عادلی، یاسر جوهری، وحید جوهری، مسعود محمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، فرهاد کربلایی و فرزاد کربلایی در مرحله مقدماتی به مصاف تیم های چین، ژاپن، هند و ازبکستان می رود.



** تیراندازی



در تپانچه ده متر مردان، ابراهیم برخورداری، محمد احمدی و ابراهیم رحیمی در بخش تیمی به مصاف 15 تیم دیگر می روند و در بخش انفرادی با 57 ورزشکار دیگر رقابت می کنند.



در دومین روز مسابقات مرحله مقدماتی تراپ مردان، محسن یگانه به میدان می رود. یگانه در روز نخست 68 امتیاز گرفت و در رده نوزدهم ایستاد.



** شنا



در ماده 100 متر کرال پشت مردان، جمال چاووشی فر در خط یک گروه دوم مرحله مقدماتی با شناگرانی از ژاپن، چین تایپه، دو ورزشکار از کره جنوبی و دو ورزشکار از چین تایپه می رود.



** ووشو



در مرحله یک شانزدهم نهایی وزن منهای 75 کیلوگرم، حمیدرضا لادور به مصاف حریفی از نپال می رود و در وزن منهای 65 کیلوگرم، محسن محمدسیفی با ورزشکاری از فیلیپین روبرو می شود.



** دوچرخه سواری



در بخش تیمی تعقیبی، تیم کشورمان با ترکیب علی خادمی، حمید بیک خورمیزی، بهنام آریان و محمد رجبلو در گروه یک مرحله مقدماتی از ساعت 11:42 به مصاف ازبکستان می رود.



** شمشیربازی



در بخش انفرادی اسلحه سابر، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران از ساعت 6:30 رقابت های خود را آغاز می کنند.



** ژیمناستیک هنری



تیم ایران با ترکیب محمد رمضانپور، هادی خناری نژاد، سعید رضا کیخواه، محمدرضا حمیدی و ایمان خاموشی از ساعت 5:30 رقابت های خود را در بخش تیمی آغاز خواهد کرد.



ورزشی (5) ** 2024**1379

انتهای پیام /*


4755268
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشت، کنار گذاشته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است