ورزشی 13:09 - 25 مرداد 1393
سجادی در نشست دوستانه‌ با خبرنگاران:
معاون وزارت ورزش گفت: استرس و توقع برای فدراسیون‌ها و ورزشکاران اعزامی به اینچئون‌ایجاد نکردیم و در ضمن مشکل مالی نداریم.

نصراله سجادی‌ معاون وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فدراسیون‌ها ارزیابی‌ از مدال آوری خود در مسابقات دارند و میزان شناخت آنها از حریفان باعث موفقیت در بازی‌ها می‌شود، پس طبیعی است که به بهترین وجه آماده شویم، فدراسیون‌ها پیش‌بینی از رقابت‌ها دارند. ما برای ورزشکاران و  تیم‌ها توقع ایجاد نمی‌کنیم و استرس به آنها نمی‌دهیم و در ضمن از نظر مال هیچ مشکل خاصی نیست به هیچ وجه مشکل مالی نداریم.

 

وی در مورد تعهد گرفتن علی سعید لو رئیس وقت سازمان تربیت بدنی قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت: وزارتخانه هیچ گاه از فدراسیون‌ یا ورزشکار تعهد نگرفته است چون ورزشکار وقتی در مسابقات شرکت می‌کند سعی دارد بهترین نتیجه را بگیرد و فدراسیون سعی دارد عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشد و اینگونه عمل کردن، یعنی فدراسیون و ورزشکار برای ایجاد موفقیت تعهد دارند.

 

سجادی در مورد پیشنهاد سرپرست  فدراسیون فوتبال و بعضی از سمت‌ها اظهار کرد: سال 1364 من رئیس فدراسیون‌ فوتبال بودم پس در این دوره‌ها لازم نیست که سرپرستی فدراسیون فوتبال را قبول کنم چون سال‌های خیلی قبل‌تر در این سمت بودم و به گفته‌ی طالبی تنها سه کشور برای شرکت در مسابقات حاضر بودند که حتی اگر ده کشور هم بود از لحاظ فنی خوب نبود که این مسابقات با این تعداد شرکت کننده برگزار  شود.





 

معاون وزارت ورزش در خصوص تیم ملی فوتبال امید تأکید کرد: با وینگادا از لحاظ فنی جلسه داشتیم و به دلیل اینکه المپیک بهتر از بازی‌های آسیایی است هر امکاناتی بخواهد به وینگادا می‌دهیم و بازیکن در اختیارش می‌گذاریم اما او باید بازیکنانی را که سن پایینی دارند انتخاب کنند تا بتوانند مسابقات المپیک شرکت کنند و آن زمان به دلیل بالا رفتن سن آنها بدون بازیکن نمانیم.

 

وی اشاره کرد: المپیک میدان بزرگی است که 44 سال است نرفتیم و باید از لحاظ فنی وینگادا تصمیم بگیرد و ما هم دخالتی نمی کنیم.

 

وی اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم در بازی‌های اینچئون چند مدال می‌آوریم، من پیش‌گو نیستم و برای اینکه توقع ایجاد نشود نمی‌توانم بگویم چندم می‌شویم و چند مدال می‌آوریم اما هر زمان که کره جنوبی میزبان این رقابت‌ها بوده است کار ما سخت‌تر است.

 

وی اضافه کرد:چین همیشه با اختلاف زیاد اول است و کره جنوبی هم اگر میزبان حساب کنید دیگه معلوم است،‌ چندم می‌شویم! 

 

پس از انتقاد کاپیتان تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی از مسئولان وزارت ورزش و تیم ملی المپیک در پایان تأکید کرد: روز چهارشنبه (22 مرداد) با نیکخواه بهرامی، ساهاکیان و مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در دفترم جلسه داشتیم که قرار شده عصر امروز به تمرین تیم ملی بسکتبال برویم و به تیم ملی پرامید بسکتبال در بازی‌های آسیایی اینچئون سر بزنیم.

 

انتهای پیام/


4483397
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است