ورزشی 11:08 - 19 تیر 1393
زنجان - ایرنا - عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر قرار است تیم ملی فوتبال ایران توسط مربی خارجی هدایت شود، کارلوس کی روش، بهترین گزینه است.

فریدون اصفهانیان روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: کی روش از فوتبال ایران شناخت خوب و دقیقی دارد و عملکرد مثبت وی در طول این مدت نشان می دهد که در کنار این سرمربی تیم ملی موفق تری خواهیم داشت.



وی با بیان اینکه این مربی خارجی به روحیات و خلق و خوی مردم ایران نیز آشنا است، اظهار کرد: برای اینکه حرمت مربیان ایران حفظ شود و از توان آنها نیز در تیم ملی استفاده بیشتری شود بهتر است کی روش از دستیاران خارجی کمتری بهره گرفته و روند هدایت تیم ملی را با دستیاران ایرانی ادامه دهد.



اصفهانیان افزود: کی روش از مربیان صاحب نام و مورد احترام است و در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل نیز احترام سرمربیان تیم های بزرگ به این سرمربی را به چشم دیدیم و خوب نخواهد بود مربی خارجی دیگری جای این مربی مجرب و توانمند را در تیم ملی فوتبال کشورمان بگیرد.



وی به دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل اشاره کرد و یادآور شد: ملی پوشان کشورمان در این مسابقات در مقابل تیم های توانمند و قدر ˈنیجریه و آرژانتینˈ پرقدرت ظاهر شدند بطوریکه در این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال، دیدار بین ایران و آرژانتین به عنوان ششمین بازی خوب جهان لقب گرفت.



اصفهانیان، نتایج تیم ملی ایران در این رقابت ها را خوب دانست و افزود: ملی پوشان ایران برای کسب نتیجه و فخرآفرینی در این دو دیدار فشار زیادی را متحمل شدند و با بازی منطقی اجازه خودنمایی به حریفان را ندادند.



وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال بوسنی نیز از تیم های قوی و مطرح محسوب می شود تصریح کرد: ملی پوشان برای اینکه تیم ملی ایران در مقابل این تیم به گل برسد به بازی باز روی آوردند ولی با توجه به اینکه در دو دیدار قبلی قوای بدنی بازیکنان به تحلیل رفته بود نتوانستند حملات پی در پی رقیب بر دروازه ایران را به شکل بهتری سد کنند.



اصفهانیان با تاکید براینکه بازیکنان ایران در دیدار با تیم بوسنی با توجه به شرایط به اجبار از بازی منطقی فاصله گرفتند، افزود: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال بوسنی جزو لژیونرها بودند ولی با این وجود ملی پوشان تیم ایران با تمام توان در مقابل این تیم قدر و منسجم قرار گرفتند و از حیثیت و آبروی فوتبال کشورمان جانانه دفاع کردند.



رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اشتباهات داوری نیز باعث شد تا انگیزه بازیکنان به خاطر تضییع حقوقشان کاهش یابد ولی با این وجود بچه ها در این دوره از مسابقات جام جهانی بازی های آبرومندانه و تحسین برانگیزی داشتند.



597/596

انتهای پیام /*




4202479
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است