بازار 15:23 - 20 بهمن 1399

رستوران سالود

یکی از رستوران های جدید و مجلل در جزیره کیش که در حد توان خود غذاهای ایرانی و فرنگی می پزد ، رستوران سالود است که تراس زیبای آن تجربه شما را فراموش نشدنی می کند.

این رستوران انواع متنوعی از غذاهای با کیفیت را ارائه می دهد و منظره ای بسیار دیدنی را ارائه می دهد. کارکنان رستوران سالود بسیار مودب هستند و موسیقی زنده یکی از ویژگی های بارز آنهاست. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران قیمت نسبتاً بالایی دارند. ساعات آغازین کار این استراحتگاه 12 تا 4 برای ناهار و 8 تا 12:30 عصر برای شام است.

رستوران نهنگ سفید

یکی از ویژه ترین و بهترین رستوران های کیش در رزرو آنلاین تور کیش  که بهترین غذاهای دریایی را برای مشتریان خود می پزد ، می توان به رستوران نهنگ سفید اشاره کرد. این رستوران به شکل یک نهنگ سفید بزرگ است و فضای بسیار مطبوعی دارد.

به اعلام سفر باتو ، رستوران نهنگ سفید علاوه بر غذاهای دریایی ، انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را به مشتریان خود ارائه می دهد ، اما غذاهای دریایی آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این رستوران در کنار دریا واقع شده است و یک وعده غذایی دلچسب و رویایی را به شما تجربه می کند.

اگر می خواهید غذاهای دریایی بخورید ، پیشنهاد می کنیم در سفر بعدی خود به کیش این رستوران را از دست ندهید. لازم به ذکر است که قیمت مواد غذایی در این رستوران نسبتاً بالا است.

 

رستوران دارچین

رستوران دارچین را به دلیل داشتن غذاهای متنوع و با کیفیت می توان یکی از بهترین رستوران های کیش دانست. این رستوران فضایی آرام و گرم دارد و طرفداران زیادی دارد.

غذاهای متنوعی از جمله کباب ، پودینگ ماهی ، تاخین ، لوبیای پلو ، عدس پلو و ... در این رستوران طبخ می شود ، اما استیک آن از شهرت خاصی برخوردار است. این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی است و غذا با قیمت مناسب است. بد نیست بدانید که این رستوران منوی صبحانه نیز ارائه می دهد و کارکنان آن بسیار صمیمی هستند. دارچین از ساعت 8 صبح تا 12:00 آماده خدمات رسانی به مشتریان خود است.

رستوران پدیده کیش

بزرگترین رستوران سرپوشیده جهان با مساحت 6500 متر مربع در جزیره کیش واقع شده و رستوران پدیده نام دارد. این رستوران به دلیل ظاهری که از 3000 سال پیش از درب ورودی بابل گرفته شده است نیز نوعی جاذبه گردشگری محسوب می شود و می تواند همزمان 2000 نفر را در خود جای دهد.

رستوران پدیده کیش بسیار محبوب است و غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد. این رستوران فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرده و اکنون در بین بهترین رستوران های کیش جایگاه برجسته ای را به خود اختصاص داده است. موسیقی زنده و نقل و انتقالات رایگان از مزایای این پدیده به حساب می آیند و در میان غذاها ، کباب های آن بسیار معروف هستند.

جالب است بدانید که در فضای بیرونی این رستوران لنگر زردی به وزن بیش از 100 تن وجود دارد و به دلیل ساخت در 35 روز بخشی از کتاب گینس را در اختیار دارد. این رستوران از ساعت 12:00 تا 4:00 و 8:00 بعد از ظهر تا نیمه شب به مشتریان خود سرویس می دهد و غذا نسبتاً گران است.

رستوران بابا قدرت

اگر فرد سخت گیری نیستید و می خواهید در فضایی گرم و آرام غذا بخورید ، رستوران بابا قدرت که یکی از بهترین رستوران های کیش است بهترین انتخاب برای شماست. غذای این رستوران سنتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر کیش در چندین شهر دیگر ایران نیز شعبه دارد.

 

موسیقی زنده ، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی از مزایای رستوران بابا قدرت است که به شما امکان می دهد غذای مورد علاقه خود را در آرامش میل کنید. پیشنهاد می کنیم غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

 

 


10943150
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت گردشگری و توریستی، رقابت بین افراد حاضر در این حوزه روز به روز افزایش می‌یابد و در حال حاضر هتل‌ها باید بیش از هر زمان دیگری مورد رضایت مهمانان قرار بگیرند. علاوه بر نکات رفاهی و امکانات یا تجهیزات ضروری در هتل‌ها، یکی از حساس‌ترین مسائل ب...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است