اقتصادی 13:07 - 15 اردیبهشت 1403
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو مشارکت‌های مردمی و عرضه زمین است.

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.


12052970
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» سامانه جدید عرضه خودروهای برقی به نشانی https://evauto.ir/ راه اندازی شد که برای ثبت نام باید مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر اونس طلا امروز با 1.61 درصد افزایش به 2415 دلار و 22 سنت رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از برنامه واگذاری 50 لکوموتیو متوقف از طریق مزایده عمومی خبر داد و گفت: به دنبال تولید موتور لکوموتیو با استفاده از شرکت های دانش های دانش بنیان هستیم.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: برای آماده سازی تأمین برق پیک تابستان 1403، بالغ بر 1000 میلیارد تومان در حوزه های سرمایه ای در بخش احداث شبکه های جدید، اصلاح شبکه ها، تعمیرات خطوط 20 کیلوولت و فشار ضعیف و تعمیرات ترانس ها هز...
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 71 سنت معادل 0.85 افزایش به 83 دلار و 98 سنت رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزیر کار خبر داد: به زودی فهرست بیکاران در مقطع دکتری به صورت محرمانه در اختیار استانداری ها قرار خواهد گرفت و استان ها با تقسیم بیکاران بین دستگاه ها، متناسب باشرایطی که دارند اقدام خواهند کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست اداره کل کار استان تهران گفت: در سال 1402 بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد 162 هزار و 872 نفر مشغول بکار شدند که حاکی از تحقق بیش از 108 درصدی تعهد ابلاغ شده به استان تهران بوده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران با اشاره به اینکه مهمترین مطالبات کارگران امنیت شغلی و معیشت است گفت:در قرارداد های موقت انواع و اقسام سوء استفاده ها از کارگر صورت می گیرد که امیدواریم با اصلاح قانون کار این موضوع حل شود.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: خط اصلاح جریان مالی صنعت برق را تا تحقق اهداف تعیین شده، با جدیت پیگیری می کنیم.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه سال گذشته مالیات 90 درصد صنوف ومشاغل، از صفر تا 20 میلیون تومان بوده است، گفت: پارسال میانگین مالیات ستانی از اصناف و بازاریان فقط هفت میلیون تومان بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است