اقتصادی 12:06 - 15 اردیبهشت 1403
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: تا پایان اردیبهشت با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه، قیمت در بازار روند کاهشی به خود می‌گیرد.

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود

اکبر یاوری رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه تا پایان اردیبهشت برآورد می شود که قیمت ها روند کاهشی به خود بگیرد.

او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری  قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود:  محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه های نوبرانه، قیمت ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می رسد.


12052955
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 71 سنت معادل 0.85 افزایش به 83 دلار و 98 سنت رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزیر کار خبر داد: به زودی فهرست بیکاران در مقطع دکتری به صورت محرمانه در اختیار استانداری ها قرار خواهد گرفت و استان ها با تقسیم بیکاران بین دستگاه ها، متناسب باشرایطی که دارند اقدام خواهند کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست اداره کل کار استان تهران گفت: در سال 1402 بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد 162 هزار و 872 نفر مشغول بکار شدند که حاکی از تحقق بیش از 108 درصدی تعهد ابلاغ شده به استان تهران بوده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران با اشاره به اینکه مهمترین مطالبات کارگران امنیت شغلی و معیشت است گفت:در قرارداد های موقت انواع و اقسام سوء استفاده ها از کارگر صورت می گیرد که امیدواریم با اصلاح قانون کار این موضوع حل شود.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: خط اصلاح جریان مالی صنعت برق را تا تحقق اهداف تعیین شده، با جدیت پیگیری می کنیم.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه سال گذشته مالیات 90 درصد صنوف ومشاغل، از صفر تا 20 میلیون تومان بوده است، گفت: پارسال میانگین مالیات ستانی از اصناف و بازاریان فقط هفت میلیون تومان بوده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» با وجود آنکه 9 استان با افت بیش از 10درصدی بارش ها نسبت به شرایط نرمال مواجه اند، متوسط بارش های امسال پس از گذشت 232 روز از سال آبی، به شرایط نرمال رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» علیرغم اینکه صاحبان صنوف و مشاغل در پایین ترین سطح حداقل 10 برابر کارمندان و کارگران حداقل بگیر در سال درآمد دارند، ولی نگاهی به جدول مالیات پرداختی صنوف و مقایسه آن با کارمندان عذاب آور است
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 26 سنت معادل 0.31 درصد افزایش به 83 دلار و 53 سنت رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد افزایش به 2377 دلار و 96 سنت رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است