به گزارش سرویس بازار ایسنا، حجتالاسلام والمسلمین دکتر خاموشی در این بازدید با ساختار فعالیتهای زیستبوم مجازی درسا در سه حوزه برنامکها، اینترنت پاک و برنامک دنیای درسا از نزدیک آشنا شد.
وی با اظهار امیدواری از روند فعالیت مخاطبان در باشگاه درسا که حدود نیمی از آنها به صورت دایمی و نیمی دیگر نیز همراهان وفادار درسا هستند، هدفگذاری جهت جذب شش میلیون کاربر را در برنامههای آتی، دستیافتنی دانست.
خاموشی همچنین در جریان همکاری با مجموعه محله گل و بلبل دو در جهت فرهنگسازی برای استفاده مفید و مناسب از فضای مجازی برای کودکان قرار گرفت.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اطلاع از دیگر فعالیت زیستبوم مجازی درسا که با هدف کمک به خانوادهها برای حضور سالم فرزندان در فضای مجازی فعالیت میکند، با برنامک "دنیای درسا" آشنا است.
خانوادهها با نصب این برنامک میتوانند برنامکهای مورد استفاده کودک، مخاطبان کودک جهت تماس و ارسال و دریافت پیامک و همچنین زمان استفاده فرزند از تلفن همراه را مدیریت کنند.
وی با اطلاع از دیگر محصول خانواده درسا که بازار هوشمند برنامههای موبایلی است و "درسا بازار" نام دارد اظهار امیدواری کرد بتوان توسعه فرهنگ اسلامی ایرانی را در استفاده از این بازار موبایلی گسترش داده و مانع تاثیر فرهنگ نامناسب از طریق برنامکهای موبایلی شویم.
خاموشی با اطلاع از اینکه خانواده درسا توانسته است در زمینه آموزش سواد فضای مجازی نیز فعالیت کند و در این مسیر بالغ بر ۶۰۰ هزار مخاطب دارد گفت: این روند آگاهیبخشی در حوزه سواد رسانهای میتواند کمک موثری در آگاهی بخشی به خانوادهها در جهت استفاده مفید و صحیح از فضای مجازی داشته باشد.
انتهای پیام