گوناگون 15:24 - 26 شهریور 1397
بانک‌ پاسارگاد در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ بهره‌مندی از بانکداری‌الکترونیک و افزایش آگاهی هم‌میهنان برای جلوگیری از سوء‌استفاده افراد سودجو، طریقه استفاده از این خدمات را از سیمای داخلی پاسارگاد به مشتریان آموزش می‌دهد.

آموزش خدمات بانکداری‌ الکترونیک در شبکه سیمای بانک‌ پاسارگاد

به گزارش سرویس بازار ایسنا، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: از سال ۱۳۸۷، شعبه‌های بانک‌پاسارگاد، برخی از واحدهای ستادی و شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، مجهز به تجهیزاتی شده‌اند که تحت‌عنوان شبکه سیمای پاسارگاد، امکان مدیریت محتوا به صورت متمرکز را فراهم کرده‌ است.

وی ادامه داد: از طریق شبکه سیمای پاسارگاد، می‌توان محتوای مورد نظر اعم از متنی و تصویری را به صورت یکپارچه و هماهنگ در همه ال‌سی‌دی‌ها، پخش کرد و پیام‌های مختلف آموزشی، تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و ... را به اطلاع همکاران و مشتریان رساند.

رفیعی افزود: بانک‌پاسارگاد به‌عنوان یک بانک سبز، علاوه بر آموزش بانکداری الکترونیک در سیمای داخلی پاسارگاد، برای مشتریان و سازمان‌هایی که اعلام آمادگی کنند، به‌صورت رایگان دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و این اقدام همچنان در این بانک در حال پیگیری است؛ چرا که بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌ الکترونیک گامی اساسی در راستای حفظ محیط‌زیست و صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک ارتباط برقرار کنید.

انتهای پیام


9910818
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است