بازار 07:36 - 04 آبان 1400

چاپ کاتالوگ و چاپ کارت ویزیت: مهم‌ترین عوامل در برندسازی کسب و کارها

دکتر سجاسی، مدیر عامل چاپ پرنیان، در گفتگو با خبرنگاران از اهمیت چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر و دیگر محصولات چاپی در برندسازی کسب و کارها گفت.

در نشستی که در مهر ماه سال جاری پیرامون عوامل موثر در برندسازی برای کسب و کارها شکل گرفت، دکتر سید امیر سجاسی از تجربیات همکاری مجموعه تحت نظر خود یعنی چاپ پرنیان با ده‌ها برند تجاری و خدماتی برای ساخت تصویر و مفهوم مد نظرشان در ذهن بیننده‌ها گفت.

ایشان درباره ارتباط چاپ و برندسازی گفتند: با طراحی و چاپ کاتالوگ و یا دیگر ملزومات چاپی مرتبط با هر کسب و کار همچون چاپ کارت ویزیت، می‌توانیم تصویر مد نظر صاحبان کسب و کار را به راحتی در ذهن بیننده ماندگار کنیم. کافیست توضیحات مربوط به کالا یا خدمات، اهداف، دستاوردها و چشم‌اندازها و توانایی‌های هر و کسب و کار را با طراحی مناسب در قالب کاتالوگ، کارت ویزیت، پوستر، تراکت، لیبل و سایر اقلام مورد نیاز همچون پاکت، ست و اوراق اداری، فولدر، جعبه‌های لمینیتی و مقوایی آماده کرده،‌ و سپس با کمک چاپخانه‌های مجهز به دستگاه‌های چاپ به روز و حرفه‌ای، برای چاپ کاتالوگ و چاپ کارت ویزیت و غیره اقدام کرد.

به نظر دکتر سجاسی، با چاپ کارت ویزیت نیز می‌توان برای کسب و کارها برندسازی کرد. خلاقیت به خرج دادن برای طراحی و چاپ کارت ویزیت می‌تواند یکی از مهم‌ترین عواملی باشد که به تاثیرگذاری بیشتر آن منجر می‌شود. برای مثال اگر در طراحی و چاپ کارت ویزیت، بتوان علائمی از کسب و کار مربوطه را نیز نمایش داد، ماندگاری آن در ذهن بیننده دو چندان می‌شود. به همین خاطر است که صاحبان کسب و کار موفق ترجیح می‌دهند برای طراحی و چاپ کارت ویزیت از گرافیست‌های باتجربه‌ای که سابقه طراحی خلاقانه دارند کمک بگیرند و در چاپ کارت ویزیت هم تنها با چاپخانه‌هایی که دستگاه‌های مدرن دارند همکاری می‌کنند تا نتیجه کار برای آنها رضایت‌بخش باشد.

دکتر سجاسی با اشاره به اینکه هر یک از هر یک از اقلام چاپی تبلیغاتی می‌بایست تنها در جایگاه مخصوص به خود استفاده کرد و نمی‌توان توقع داشت تنها با استفاده از یکی از این موارد همچون چاپ کاتالوگ به بهترین خروجی ممکن رسید، افزود: برای مثال خیلی از کسب و کارها با توجه به محدودیت اطلاعاتی که لازم به درج در طرح خود دارند و یا با توجه به محل استفاده از آن آیتم تبلیغاتی، به جای چاپ کاتالوگ به چاپ پوستر روی می‌آورند که کاری هوشمندانه است و پیشنهاد می‌کنم سایر عزیزان نیز به این نکته توجه کنند. برای مثال با چاپ پوستر تبلیغاتی مناسب می‌توان رویدادی خاص مربوط به یک برند شناخته شده را اطلاع رسانی کرد و در این موقعیت نیازی به چاپ کاتالوگ نیست. در واقع چاپ کاتالوگ برای شناساندن کلیت توانایی‌های یک کسب و کار به خریداران، مدیران خرید، یا مدیران عالی رتبه مفید است و چاپ پوستر برای اطلاع رسانی رویدادی خاص مثل حراج یا افتتاحیه. با چاپ پوستر و توزیع آن در محل مناسب، می‌توان موضوعات مد نظر را با سرعت بیشتری به سمع و نظر بینندگان بیشتری رساند که این امر از دلایل محبوبیت بیشتر چاپ پوستر در بین کسب و کارهای بزرگ و قدیمی است.

دکتر سجاسی اشاره کردند ضروری است که برای انتخاب هر یک از دیگر ملزومات گفته شده همچون تراکت، لیبل، ست اداری، فولدر، یادداشت تبلیغاتی یا... ابتدا به کاربرد آن توجه کرد، و سپس برای چاپ و آماده‌سازی آنها اقدام کرد. زیرا تنها در زمانی می‌توان از نتیجه چاپ کاتالوگ یا چاپ پوستر و سایر موارد رضایت کامل را داشت که این موارد دقیقاً در راستای پاسخگویی به هدف مد نظر شما تهیه شده باشند. برای مثال نمی‌توان توقع داشت که برای معارفه ابتدایی خود در معاملات به مسئولین خرید یا مدیران اقدام به چاپ پوستر یا چاپ تراکت کرد، و لازم است که به این منظور اقدام به چاپ کارت ویزیت کرد که به طور خلاصه اطلاعات فرد و اطلاعات تماس او را به بیننده منتقل می‌کند. چاپ پوستر و یا چاپ کاتالوگ مربوط به زمان معرفی کسب و کار افراد پس از آشنایی اولیه با دیگر شرکای کاری یا خریداران است، و نیازمند شکل گرفتن کسب و کار و محصولات و خدمات آنها برای درج در این ملزومات تبلیغاتی است.

مدیر عامل چاپ پرنیان اشاره کردند با توجه به مشاوره‌های چاپ و تبلیغات متعددی که روزانه توسط کارشناسان باتجربه این مجموعه به علاقمندان داده می‌شود، در این مجموعه چاپ پرنیان ظرفیت پاسخگویی و ارائه مشاوره به تعداد بیشتری از کسب و کارها نیز پیش‌بینی شده است تا هموطنان بتوانند با استفاده از تجربه و دانش کارشناسان این مجموعه، قدم‌های اصولی برای برندسازی و ماندگار کردن خود را در ذهن بینندگان بردارند، و با دیدی باز نسبت به چاپ کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر، و یا تهیه و چاپ دیگر موارد همچون ست اداری، پاکت، فولدر و... اقدام کنند، و برای استفاده از این موقعیت تنها کافیست که از طریق راه‌های ارتباطی مجموعه همچون وبسایت چاپ پرنیان با ما در ارتباط باشند.

 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» روش تشخیص بهترین و کامل‌ترین نرم افزار CRM ایرانی کدام است ؟ آیا می‌دانستید که انتظار می‌رود بازار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سال ۲۰۲۴ به ۴۳.۵ میلیارد دلار در سطح جهان افزایش یابد ؟ بهترین نرم افزار CRM فارسی ، ایرانی و یا خارجی می‌تواند به عنو...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

تبلیغات متنی (ویژه)

تبلیغات متنی

































































صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است