ضرورت تعمیرات انواع تلفن توسط نمایندگی

وضعیت اقتصادی فعلی، خرید انواع محصولات الکترونیکی را بسیار سخت کرده است. به همین دلیل، بسیاری از افراد، ترجیح میهند تعمیرات را جایگزین خرید وسایل نو نمایند.این موضوع در ارتباط با دستگاههای تلفن ثابت هم کاملا صادق است. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک و دیگر انواع تلفن در نمایندگیهای مجاز است. ما در این مقاله میخواهیم به بررسی ضرورت تعمیرات انواع تلفن توسط نمایندگیهای معتبر بپردازیم.
تصور کنید که دستگاه تلفن شما خراب شده و به دنبال تعمیر آن هستید. مطمئنا اولین سوالی که به ذهن شما میرسد، این است که تلفن خود را به کدام مرکز واگذار کنم تا از کیفیت خدمات آن، کاملا مطمئن باشم؟ ما در این مقاله به این سوال شما عزیزان پاسخ خواهیم داد. از آنجایی که تلفنهای ثابت را در ایران، با نام و برند پاناسونیک میشناسند، ما نیز در ادامه، مراکز مجاز تعمیرات این محصولات را بررسی خواهیم کرد. حتما تا پایان با ما همراه باشید.
اهمیت تعمیر تلفن در نمایندگی معتبر
تلفن یک دستگاه بسیار حساس است و باید در نهایت دقت تعمیر شود. کوچکترین اشتباه یا سهلانگاری در زمینه تعمیر تلفنهای ثابت پاناسونیک، میتواند هزینههای سنگینی را به بار آورده یا آنها را به صورت کامل، غیر قابل استفاده کند. دقیقا به همین دلیل است که میگوییم فقط و فقط به مراکز تعمیرات مجاز پاناسونیک اعتماد نمایید.
مراکز غیر مجاز تعهدی در رابطه با کیفیت تعمیرات خود، به مشتریان ارائه نمیدهند. تعمیرکاران شاغل در این مراکز معمولا از تخصص کافی برخوردار نبوده و به دانشهای فنی روز نیز مجهز نیستند. این موضوع باعث میشود آنها نتوانند به درستی علت دقیق خرابی را تشخیص دهند.
این در حالیست که مراکز و نمایندگیهای معتبر، از بهترین و باتجربهترین تکنسینها برای تعمیر تلفن مشتریان استفاده میکنند. این مجموعهها به صورت کامل نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان متعهد هستند و بر همین اساس، همواره از جدیدترین و به روزترین تکنولوژیهای روز بهره میبرند.
از طرفی دیگر، ماهیت نمایندگیهای معتبر باعث میشود در مقابل تمامی اشتباهات احتمالی در زمینه تعمیر تلفنهای ثابت، پاسخگو باشند. اما مراکز غیر مجاز هرگز زیر بار مسئولیت اشتباهات خود نمیروند و به اصطلاح، دست شما را در پوست گردو میگذارند. تجربه ثابت کرده است که در اکثر موارد، تلفنهایی که در مراکز نامعتبر تعمیر شدهاند، تنها بعد از گذشت چند روز، دوباره خراب شده یا به صورت کامل، از کار افتادهاند .
یکی از مهمترین بخشهای تعمیر تلفنهای ثابت، به قطعههایی برمیگردد که در طول تعمیرات، جایگزین قطعات آسیبدیده میشوند. این قطعهها باید حتما اورجینال و با کیفیت اصلی باشند. در حالی که همه میدانیم در مراکز غیر مجاز، خبری از قطعههای اورجینال است. در این مجموعهها، اکثرا از قطعات دسته دوم یا فیک برای تعمیر تلفن استفاده میشود و بدیهی است که این قطعهها، تنها چند روز دوام میآورند!
در صورتی که تلفن خود را به یک واحد تعمیرات معتبر و مجاز واگذار کنید، خیالتان از اورجینال بودن قطعات کاملا راحت خواهد بود. زیرا یکی از اصلیترین ویژگیهای یک نمایندگی، استفاده از محصولات اصلی و باکیفیت است. بنابراین تعمیر تلفن در این مراکز، میتواند خیال شما را تا سالها سال، بابت کار کردن دستگاه آسوده کند.
همه این موارد را که کنار هم بگذاریم، به این نتیجه میرسیم که تلفنهای خود را فقط در نمایندگیهای مجاز تعمیر کنیم. اما اکنون یک سوال مهمتر پیش میآید: نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک در تهران کجاست؟ خبر خوبی برای شما عزیزان داریم: ما در ادامه به این سوال هم پاسخ خواهیم داد.
ایده آل گستر نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک در ایران
شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و با عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران آغاز کرد. واحد تعمیرات ایده آل گستر هم از همان ابتدا و به منظور راحتی هرچه بیشتر مشتریان، راهاندازی شد. کلیه تلفنهای ثابت پاناسونیک در این مجموعه توسط تکنسینهای فنی و متخصص و با استفاده از جدیدترین تجهیزات و قطعات کاملا اورجینال، مورد عیبیابی و تعمیر قرار میگیرند.
دسترسی به ایده آل گستر
برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:
- مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.ideal.org
- مراجعه حضوری به یکی از شعبههای ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
- ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010
توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاورههای لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.
انواع تعمیرات تلفن در ایده آل گستر
زمانی که مشتری تلفن خود را به واحد تعمیرات ایده آل گستر ارسال میکند، تکنسینهای فنی این شرکت ابتدا تلفن را باز کرده و مورد عیبیابی قرار میدهند. بعد از مشخص شدن علت خرابی و هزینه نهایی تعمیرات، با مشتری تماس گرفته شده و به او اطلاع داده میشود. سپس و در صورت تایید نهایی مشتری، روند تعمیرات شروع شده و در کمترین زمان ممکن به پایان میرسد.
تلفنهای پاناسونیک به واسطه کیفیت و ماندگاری بالایی که دارند، به ندرت دچار خرابیهای ناگهانی میشوند. با این حال، استفاده نادرست و افزایش عمر مصرفی، میتوانند این دستگاهها را دچار اختلال کنند. برخی از رایجترین خرابیهای تلفن ثابت پاناسونیک عبارتند از:
- برق خوردگی (اتصال اشتباه تلفن به پریز برق)
- آب خوردگی (نفوذ آب به مدار اصلی تلفن)
- ضرب خوردگی (ضربه خوردن تلفن یا افتادن آن به زمین)
- خرابی کیپد (سفت شدن یا کار نکردن کلیدهای صفحه کلید)
- سوختن یا خرابی صفحه نمایش یا LCD
- اختلال صدا
- ست نبودن گوشی بیسیم با دستگاه پایه (تلفنهای بیسیم)
- ...
تمامی موارد بالا در واحد تعمیرات ایده آل گستر و در کوتاهترین زمان ممکن مورد تعمیر قرار میگیرند. لازم به ذکر است که ایده آل گستر تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران فعالیت میکند و به همین دلیل، کلیه قیمتهای ارائه شده به مشتریان، کاملا بر اساس نرخ مصوب این اتحادیه خواهند بود.
کلام آخر
تعمیر تلفن این روزها از اهمیت بیشتری نسبت به سالیان گذشته برخوردار است. با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، بسیاری از مردم ترجیح میدهند به جای خرید یک تلفن جدید، دستگاه قدیمی خود را مورد تعمیر قرار دهند. اما نکته بسیار مهم این است که برای این کار، فقط و فقط باید به نمایندگیهای معتبر اعتماد کنید.
ما در این مقاله ضمن بررسی ضرورت تعمیر تلفن در نمایندگیهای مجاز، به معرفی شرکت ایده آل گستر به عنوان مرکز معتبر تعمیرات تلفن پاناسونیک در ایران پرداختیم. با سپردن تلفن خود به این مجموعه، خیالتان از تمامی جنبهها (تخصص تعمیرکار، قیمت مصوب، اورجینال بودن قطعات، سرویسدهی و ...) کاملا راحت و آسوده خواهد بود.
11315853