بازار 18:36 - 26 دی 1400

نیازمندی های لازم برای طراحی سایت شرکتی

نیازمندی های لازم برای طراحی سایت شرکتی 

بنابراین، تصمیم گرفتید ثابت قدم باشید و طراحی سایت شرکتی خود را از یک ساختار شروع کنید. باشد که نیرو با شما باشد، زیرا به جای درست آمده اید. ما دستورالعمل ها و توصیه های عملی را در یک مکان جمع آوری کردیم: این راهنمای نهایی.ساختار وب سایت ایجاد کنید

مقدمه

ساختن یک ساختار سایت از ابتدا ممکن است ساده به نظر برسد. با این حال، اغلب اینطور نیست، اجازه دهید توضیح دهم.داشتن یک ساختار ثابت به معنای ایجاد یک پایه محکم برای حضور آنلاین آینده شماست. و اگر روی برنامه ریزی سرمایه گذاری کنید، هر ذره از آن برای دستیابی به یک نتیجه چشمگیر صرف می شود. بسیاری از مقالات موجود بر روی وظایف خاص تمرکز می کنند، اما اکثر آنها با تصویر بزرگ کوتاهی می کنند.

ممکن است بدانید که موتورهای جستجوی مدرن به چگونگی ساختار وب سایت ما علاقه زیادی دارند. و اگر آنها از انتظارات موتور دست بکشند، بازدیدکنندگان انسانی به وضوح از بین خواهند رفت. به عبارت دیگر، تا حد زیادی رسیدن به تعادل ایده آل ربات و انسان است.این راهنما دستورالعمل های گسترده ای در مورد ساختار وب سایت شما، نکاتی در مورد محتوایی که باید گنجانده شود و از آن دوری کنید و نمونه هایی از پروژه های آماده برای الهام بخشیدن به شما ارائه می دهد.

خوب به نظر می رسد؟ بیا شروع کنیم!

توصیه عمومی

ناوبری و پاورقی

اول از همه، روی نوار ناوبری و فوتر خود تمرکز کنید.

این عناصر باید در هر صفحه از وب سایت شما برای پیمایش بازدیدکنندگان شما وجود داشته باشد. آنها می خواهند بدانند کجا هستند و کجا می توانند بروند. نوار پیمایش بالا معمولاً شامل لوگوی شما و پیوندهایی به صفحات کلیدی وب سایت است. پاورقی ممکن است دارای فرم اشتراک اخبار، همراه با آرم شما، ارجاع به بخش های دیگر سایت و پیوندهایی به رسانه های اجتماعی شما باشد.

اگر مطمئن نیستید که به کدام صفحات داخلی در فوتر ارجاع دهید، بسیار خوب است! در زیر بخشی در این باره خواهیم داشت.

استفاده از ناوبری چسبنده را در نظر بگیرید، به طوری که کاربران شما بدون توجه به اینکه چقدر پیمایش کرده اند، ناوبری سایت را در نوک انگشتان خود داشته باشند.

شتاب CTR را به دست آورید

بازدیدکنندگان سایت تمایل دارند حداکثر زمان را صرف کنند و کلیک های بیشتری را در 1.5 صفحه اول یک صفحه وب انجام دهند. بنابراین، می‌توانید با انتقال با ارزش‌ترین پیام‌ها، اطلاعات و CTAها به صفحه اول، نرخ کلیک (CTR) خود را به حداکثر برسانید. اگر بازدیدکنندگان شما نتوانند به سرعت چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، به احتمال زیاد آن را ترک خواهند کرد. ما در اینجا چند ثانیه صحبت می کنیم.

فراخوان برای اقدام (CTA)

در مرحله بعد، مطمئن شوید که عناصر "تماس برای اقدام" (CTA) را به درستی دریافت کرده اید. اینها عناصر تعاملی هستند که صرفاً بر اقدامات هدف متمرکز شده اند. در حالی که روش استاندارد برای قرار دادن یک CTA اضافه کردن یک دکمه است، می‌توانید آن را به اشکال مختلف مانند تصاویر، ویدیوها یا پیوندها پیاده‌سازی کنید.

قانون کلی در مورد CTA ها این است که "آنها را برجسته کنید". هرچه عناصر CTA شما بهتر باشد، کلیک های بیشتری دریافت خواهید کرد.

انطباق با کوکی GDPR

اگر قصد دارید به مشتریان اتحادیه اروپا در سراسر وب سایت خود خدمات ارائه دهید، باید GDPR یا «مقررات عمومی حفاظت از داده» را در نظر بگیرید. این بدان معناست که هر جا که داده های شخصی دارید، آن را به روش GDPR مدیریت می کنید.

کوکی ها داده های شخصی را تشکیل می دهند زیرا می توان از آنها برای شناسایی بازدیدکنندگان سایت استفاده کرد.

اگر اطلاعاتی در مورد کاربران خود جمع آوری می کنید، مطمئن شوید که در اولین بازدید آنها یک پنجره بازشو نشان می دهد. از آنجایی که GDPR در مورد رضایت کاربران در اینجا و آنجا است، پنجره بازشو باید به آنها اجازه دهد تا انتخاب کنند که کوکی ها را بپذیرند یا رد کنند.

به خاطر داشته باشید که وب سایت شما بدون توجه به انتخاب کاربر همچنان باید کاملاً در دسترس باشد.

ساختار

ما قبلاً این کار را برای شما انجام داده‌ایم، اما اگر تصمیم دارید در مورد وب‌سایت‌های خوش ساخت تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که ساختار آنها مشابه است. این به این دلیل است که بهترین روش‌ها وجود دارد و احتمالاً به زودی تغییر نخواهد کرد. مطمئناً، دستورالعمل های زیر یک گلوله نقره ای نیستند. آنها اساس، نقطه شروع بالا هستند. از آنجا، روی جایگاه تجاری خود تمرکز کنید و سایت ها و ساختارهای رقبا را مطالعه کنید تا به بهترین نتایج برسید.

اینها صفحاتی هستند که ساختار سایت متعادلی را ایجاد می کنند:

- صفحه نخست

- در باره

- محصولات یا خدمات

- سوالات متداول

- مشاغل

- وبلاگ

- با ما تماس بگیرید

- خطا

- صفحات حقوقی

من مطمئن هستم که تقریباً در هر وب سایتی که بازدید کرده اید آنها را دیده اید. این به این دلیل است که این ساختار برای اکثر کسب‌وکارها، بدون توجه به جایگاه یا بزرگی آنها، کار می‌کند. بسیار خوب، تفاوت هایی وجود دارد، اما خط پایه تفاوت زیادی ندارد.

علاوه بر این، می‌توانیم خط مبنا را با صفحات کمتری نسبت به بالا نشان دهیم. در اینجا نسخه کوتاه شده لیست آمده است:

- صفحه نخست

- در باره

- محصولات یا خدمات

- با ما تماس بگیرید

- صفحات حقوقی

لیست کوتاه شده مجدداً بر نحوه مشاهده ساختار سایت شما توسط موتورهای جستجو متمرکز است. آنها بیشتر در مورد هوش مصنوعی هستند تا سیگنال های رتبه بندی قابل خواندن برای انسان. از نظر تجربی، اگر صفحات ساخت سایت شرکتی را به روشی واضح برای کاربران خود ترتیب دهید، موتورهای جستجو از تلاش های شما قدردانی خواهند کرد. این رفتار انسانی است که سعی می کنند آن را تقلید کنند.

صفحات سایت برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری وجود دارد. صفحات توالی تشکیل می دهند و بازدیدکنندگان در حین حرکت بین آنها "گرم می شوند" تا در نهایت به صفحه محصول شما بیایند. همه چیز در این بین بخشی از جریان کاربر یا گزارش مشتری است

اگر ترجیح می دهید اگر از منظر قیف به سفر سایت نگاه کنید، صفحات بالای قیف شامل صفحه شروع یا وبلاگ شما می شود، قیف های زیادی در اطراف سایت شما متقاطع هستند، درست است؟ قیف میانی می‌تواند صفحات آموزشی باشد و صفحات محصول/راه‌حل یا قیمت‌گذاری می‌تواند انتهای قیف شما را تشکیل دهد.

ساخت سایت شرکتی

اکنون، بیایید فهرستی از صفحات سایت را بررسی کنیم و بیاموزیم که چرا آنها آن را به آنجا رسانده‌اند و چگونه می‌توان بیشترین بهره را از آن برد.

آن را به صورت زنده در Octopus.do ببینید

اختاپوس.do. ساختار وب سایت شرکتی

صفحه نخست

چرا ایجاد کنید: جلب توجه کنید، اولین برداشت را ایجاد کنید و به بازدیدکنندگان کمک کنید تا بهتر پیمایش کنند.

محتوا:

- تصویر اصلی و پیام اصلی

- خدمات (محصولات)

- ارزش ها (ویژگی ها، مزایا)

- در باره

- مشاغل

- بررسی ها (توصیه ها، مطالعات موردی یا سایر شواهد اجتماعی)

- CTA

ممکن است به نظر برسد که صفحه اصلی یک بخش اساسی از وب سایت شما است. با این حال، تحقیقات اخیر نشان می دهد که بازدیدکنندگان زمان زیادی را برای آن صرف نمی کنند. میانگین زمان جلسه حدود 2 دقیقه و 17 ثانیه است که بازدید از صفحه اصلی فقط حدود 7 ثانیه است. دلیل آن این است که مردم اغلب به دنبال چیزی خاص تر هستند. از این رو، صفحه اصلی شما یک سکوی راه اندازی است که به کاربران کمک می کند تا در اسرع وقت به جایی که نیاز دارند برسند: هابی که جریان ترافیک ورودی شما را مدیریت می کند.

صفحه اصلی مانند یک لابی هتل است. در حالی که بخش مهمی از هتل است، اما جایی نیست که بازدیدکنندگان بخواهند اقامت کنند. آنها می خواهند در یک اتاق بمانند.»

بخش اصلی

اکنون، اولین چیزی که بازدیدکنندگان باید هنگام بازدید از صفحه اصلی شما ببینند، تصویر اصلی است. تصاویر تمایل دارند پیام‌ها را سریع‌تر منتقل کنند و تجربیات احساسی جذاب‌تری ایجاد کنند. بنابراین، از یک تصویر اصلی چیزی منحصر به فرد، چشم نواز، و مهمتر از همه، نزدیک به برند شما بسازید. آن را با یک پیام مناسب (برای اطلاع از مته، چارچوب های محصول مانند JTBD را بررسی کنید) و voilà! شما توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده اید، زمان شروع فروش است.

ساخت سایت شرکتی

خدمات، محصولات شما

هر چه زودتر به بازدیدکنندگان درباره چیزهایی که ارائه می دهید بگویید، بهتر است. اگر خط تولید شما به 4 تا 5 مورد محدود است، به نمایش همه آنها در صفحه اصلی خود فکر کنید. در غیر این صورت، محصولات را دسته بندی کنید و برای هر دسته خلاصه ای کوتاه بنویسید. توضیح دهنده های بصری و دسته های محصول مرجع را اضافه کنید. به عنوان مثال، تمام موارد مورد نیاز را برای صفحه اصلی خود ایجاد کنید تا به عنوان یک مرکز ترافیک عمل کند: اجازه دهید مشتریان آزادانه در ساختار سایت شما جریان داشته باشند.

ارزش ها و فواید آن چیست؟

همانطور که سایمون سینک در سخنرانی معروف خود اشاره می کند، "مردم کاری را که شما انجام می دهید نمی خرند، آنها می خرند که چرا آن کار را انجام می دهید." بنابراین، حدود 3 تا 5 ارزش اصلی محصول خود را مشخص کنید. توضیحات خود را مختصر نگه دارید و آنها را با تصاویری چشم نواز ارائه دهید که با دستورالعمل های طراحی برند شما هماهنگ است.از آنجایی که ما در صفحه اصلی هستیم، از دیدگاه JTBD روی مشاغل سطح بالا در سلسله مراتب خود تمرکز کنید. من عاشق چیزی هستم که نیک یوبانکس به عنوان پیام اصلی خود بیان کرده است. من مطمئن هستم که الهام بخش شما خواهد بود و به شما کمک می کند "کسب و کار خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید." ذن خالص

اثبات اجتماعی

مردم تمایل دارند به همتایان خود اعتماد کنند: شبکه آنها. یکی دیگر از راه های عالی برای انتقال سریع یک تجربه تجاری قابل اعتماد، شامل نظرات درباره قیمت طراحی سایت شرکتی شما است. روی مخاطبان هدف خود تمرکز کنید و توصیفات مرتبط را در آن قرار دهید. هر چه بازبین بیشتر شناخته شده و قابل تشخیص باشد، بهتر است.

اگر هنوز در Tech Crunch نیستید نگران نباشید. بازدیدکنندگان شما باید به سرعت با بازبینان ارتباط عاطفی برقرار کنند، این چیزی است که تفاوت را ایجاد می کند.

لینک به صفحات دیگر

در نهایت، پیوند دادن به بخش‌های «درباره» و «کارها» را در صفحه اصلی در نظر بگیرید. برای به حداقل رساندن موانع در جریان کاربر، چنین پیوندهایی را همراه با توضیحات مختصر ارائه دهید.

iea.org

در باره

چرا ایجاد کنید: داستانی از نام تجاری و شرکت، ماموریت خود بگویید، تیم خود، سرمایه گذاران و هر اطلاعات ارزشمند دیگری را برای کمک به تبدیل خود ارائه دهید.

محتوا:

- تاریخچه، جدول زمانی

- اهداف شرکت، ماموریت

- بررسی ها

- تیم

- شرکا

- ویدئو

- آمار

- حقایق جالب

در حالی که صفحه اصلی شما برای گذراندن بیشترین زمان در اطراف نیست، به همان میزان، صفحه "درباره" واقعاً مربوط به شرکت شما نیست.

قیمت سایت شرکتی

این بیشتر به مخاطبان شما و ارزشی که ارائه می دهید مربوط می شود. هنگامی که به جزئیات بیشتر در مورد شرکت خود می پردازید، این را در نظر داشته باشید. با هر پیامی که اضافه می‌کنید، به این فکر کنید که چه چیزی در آن برای مخاطبان شما وجود دارد.

افراد به طور تصادفی در صفحه «درباره» شما قرار نگرفتند. آنها می خواستند بینش هایی در مورد آنچه انجام می دهید و چرا آن را انجام می دهید، داشته باشند. و برای ارائه اطلاعات مورد نیاز به آنها، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند یک صفحه "درباره" عالی بسازید.

اول از همه، مخاطب هدف خود را درک کنید. چه کسی پیام هایی را که شما منتقل می کنید دریافت خواهد کرد؟ یک فرد فنی، یک تصمیم گیرنده؟ داستان شما و نحوه ارائه آن باید با ارزش ها، "شغل" خواننده شما همخوانی داشته باشد و آنها را تشویق به اقدام کند.

تاریخچه شرکت

بسیاری از شرکت ها تمایل دارند تا تاریخچه مختصری از شرکت را در یک مقیاس زمانی به بازدیدکنندگان خود ارائه دهند. اگر نقاط عطف را عاقلانه انتخاب کنید، تاریخچه شرکت می تواند یک ارتباط عاطفی امن بین شما و بازدیدکننده شما ایجاد کند. حتی اگر شرکت شما جوان باشد.

 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
تبلیغات متنی (ویژه)

تبلیغات متنی























































صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است