بازار 13:05 - 28 بهمن 1398

اجاره ماشین 6 میلیاردی در قشم

جزیره قشم یکی از پر طرفدارترین مقاصد توریستی ایران بین گردشگران داخلی و خارجی است. این جزیره هر ساله به خاطر داشتن انواع جاذبه های طبیعی حیرت انگیزی همچون جنگل های حرا، جزایر ناز، غار نمکدان و یا دره ستارگان میزبان صدها هزار توریست از جای جای دنیا می باشد و سفر به قشم، جایی که طلای سبز ایران در آن قرار دارد همواره برای انواع سلیقه ها بین گردشگران جذاب بوده است.

 

 

علاوه بر انواع جاذبه های طبیعی، تفریحات قشم و همچنین حال و هوای جنوب در این جزیره، مردم و آداب و رسوم و غذاهای محلی قشم باعث محبوبیت این مقصد بین گردشگران تور قشم بوده است، وجود ژئوپارک جهانی قشم نیز بر محبوبیت این جزیره بین گردشگران افزوده است. اگر اهل سفر و گردش باشید احتمالا با اکثر جاذبه های جزیره توریستی قشم آشنا باشید، به همین خاطر ما در این مقاله به سراغ یکی از تفریحات لاکچری قشم، مانند کرایه ماشین های لوکس رفته ایم... در ادامه همراه ما باشید با اطلاعات جالب درباره اجاره ماشین 6 میلیاردی در قشم!

 

 

تفریحات لاکچری قشم

برای تفریح در قشم گزینه های زیادی پیش روی مسافران است. مهم نیست شما در چه فصلی به قشم سفر می کنید، همواره و در هر زمانی این جزیره انتخاب های هیجان انگیزی برای شما خواهد داشت. سردمدار تفریحات موجود در جزیره قشم نیز، تفریحات دریایی آن هستند. از جمله تفریحات آبی مهیج این جزیره می توان به شنا در آب های خلیج فارس، شاتل و پاراسل ، غواصی در قشم ، فلای بورد ، بنانا سواری و غیره اشاره کرد. این تفریحاتی که تا الان اسم بردیم بین گردشگران خیلی رایج بوده و قیمت بلیط آن ها در سطح نرمال رو به گران است. اما اجاره ماشین مخصوصا ماشین های لوکس و گران قیمت، جزء تفریحات لاکچری این جزیره محسوب می شوند. البته علاوه بر اینکه کرایه خودرو در قشم یک تفریح محسوب می شود، یکی از نیازهای مسافران داخلی و خارجی Qeshm Island Tour در سفر به این جزیره می باشد.

 

 

اجاره خودرو

کرایه خودرو همان طور که پیشتر اشاره کردیم جزء تفریحات لوکس قشم و همچنین کیش است که فقط قشر خاصی از مردم و گردشگران سراغ آن می روند. از آن جایی که هزینه کرایه خودرو در قشم تقریبا بالاست، بنابراین افرادی که در سفر به قشم به اینگونه تفریحات روی می آورند، محدود می شوند به قشر مرفه تر جامعه. (البته گردشگران عزیز با خرید تور آف خورده قشم و یا اقامت در هتل های قیمت مناسب برای تور قشم می توانند از هزینه های سفر خود کاسته و بودجه خود را برای کرایه خودرو مورد علاقه شان در این جزیره نگه دارند.) از طرف دیگر معمولا افرادی برای یک تفریح خاص تا این حد هزینه می کنند که علاقه زیادی به آن داشته باشند، که در این مورد خاص مربوط می شود به کسانی که عشق ماشین هستند و اصطلاحا به آن ها ماشین باز می گویند. این افراد حاضرند حتی شده چندین میلیون برای کرایه یک ماشین خارجی خاص و کمیاب در ایران مثل شورلت کامارو اس اس، فورد موستانگ، جگوار فول، دوج چارجر، کرایسلر، بنز و فراری هزینه کنند. گردشگران عزیز جالب است بدانید قیمت برخی از این ماشین ها با احتساب هزینه گمرک و مالیات ورود ماشین به کشور، به بیش از 6 میلیارد تومان نیز می رسد.

 

 

اجاره خودرو در قشم

 اکثر ماشین هایی که در بالا نام بردیم اسپرت و یا سوپر اسپرت هستند و قدرت موتور بسیار بالایی دارند ولی به دلیل حجم موتور بالای آن ها (بالای 3500 cc) قابلیت پلاک ملی شدن در ایران را ندارند و تنها در مناطق آزاد ایران حق تردد دارند، جزیره قشم از جمله مناطق آزاد ایران است که امکان تردد اینگونه خودرو ها در آن وجود دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز کرایه اتومبیل در قشم و ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه، ماشین مورد نظر خود را کرایه کنند. در ادامه مقاله اطلاعات تکمیلی درباره ملبغ کرایه ماشین های مختلف در قشم را به اطلاع علاقمندان می رسانیم.

 

 

هزینه اجاره ماشین در قشم

در جزیره قشم امکان اجاره انواع ماشین های اسپرت آمریکایی، اروپایی و آسیایی وجود دارد. هزینه کرایه هر ماشین بسته به قیمت خود ماشین متغیر است. البته توجه داشته باشید که ممکن است قیمت هر کدام از ماشین ها در مراکز و شرکت های مختلف کرایه خودرو متفاوت باشد. در ادامه چند مدل از لوکس ترین و گران ترین ماشین های اسپرتی که در قشم می تواند کرایه کرد را نام برده و به همراه قیمت اجاره هر کدام در اختیار گردشگران تور قشم قرار می دهیم:

BMW i8 – هزینه اجاره روزانه حدود 10 میلیون تومان

 Maserati Quattroporte: هزینه اجاره روزانه بین 5 تا 7 میلیون تومان

 Maserati Granturismo: هزینه اجاره روزانه بین 5 تا 7 میلیون تومان

 Maserati Grancabrio: هزینه اجاره روزانه 7 میلیون تومان

پورشه پانامرا : هزینه اجاره روزانه 2 میلیون و 500 هزار تومان

: هزینه اجاره روزانه یک میلیون تومان Benz CLS500

: هزینه اجاره روزانه یک میلیون و 600 هزار تومان BMW x6

: هزینه اجاره روزانه حدود 2 میلیون تومان Benz SL500

 Toyota Land Cruiser: هزینه اجاره روزانه یک میلیون تومان

پورشه کاین کرایه پورشه کاین : هزینه اجاره روزانه حدود 2 میلیون تومان

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درباره هزینه کرایه خودرو در قشم می توانند به سایت لحظه آخر و بخش اطلاعات مفید مراجعه نمایند.

 

 

قوانین کرایه خودرو در قشم

کرایه اتومبیل در جزیره قشم همچون دیگر مناطق آزاد کشور دارای یک سری قوانین و قواعد خاص است. کرایه خودرو در این جزیره با پرداخت ودیعه یا چک امکان پذیر است. اصولا چک های کارمندی نزد شرکت های کرایه خودرو اعتبار زیادی دارند، این شرکت ها از متقاضیان یک چک تضمینی به ارزش حدودی خودرو اجاره ای دریافت می کنند. اما اگر ترجیح شما پرداخت ودیعه به صورت وجه نقدی است، باید بین یک الی هفت میلیون تومان بابت کرایه خودرو در قشم پرداخت نمایید. معمولا یک میلیون تومان از این مبلغ حدود یک ماه بعد از پس دادن ماشین به شرکت، به حساب شما برگردانده می شود، این مدت زمان یک ماهه برای اطمینان از عدم خلافی ماشین هنگام کرایه ماشین است و مابقی ودیعه باید به‌ محض پس دادن خودرو به شما پس داده شود.

 

 

مدارک لازم برای کرایه خودرو در قشم

مدارک لازم برای اجاره خودرو بسته به نوع خدماتی که شرکت های رنت خودرو ارائه می دهند، متغیر است. همچنین نرخ کرایه خودرو برای متقاضیانی که ساکن خارج از ایران هستند نیز متفاوت می باشد. اما در اکثر شرکت ها داشتن یک سری شرایط و همچنین مدارک زیر جهت کرایه خودرو الزامی می باشد:

  • داشتن حداقل 20 سال سن
  • گواهینامه رانندگی، با اعتبار زمانی حداقل 6 ماهه
  • کارت شناسایی معتبر
  • شرایط پرداخت کرایه و ودیعه نقدی
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو (دیپوزیت به صورت نقدی یا توسط کارت های اعتباری)
  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (این مبلغ نسبت به نوع خودرو اجاره ای متفاوت است)

 

 


10397561
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است