ورزشی 18:11 - 22 آذر 1398
سرمربی نساجی قائم‌شهر می‌گوید فقط می‌تواند به داوران خسته نباشید بگوید و از آن‌ها بخواهد بیشتر دقت کنند.

مهاجری: رحمتی کار را برای شهر خودرو در آورد/ داوران بیشتر دقت کنند

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری بعد از تسوای تیمش مقابل شهرخودرو گفت: به لحاظ آماری وضعیت خوبی نداریم چون بیش از ۹ بازی است که بردی نداشته‌ایم. با این حال عملکرد ما در این بازی خیلی خوب بود. تماشاگران ما را خیلی تشویق کردند اما نمی‌دانم چه کار کنیم که موقعیت‌ها تبدیل به گل شود.

وی با تمجید از شهرخودرو افزود: نساجی با وجود نبود چندین بازیکن، شهرخودرو را تحت فشار قرارداد بود. امیدوارم قولی که به هواداران صبور نساجی دادیم، عمل کنیم. یک نیم‌فصل دیگر داریم و امیدواریم با برطرف کردن نقاط ضعف، تیم خوبی را بسازیم که این موضوع مستلزم برطرف شدن نقاط ضعف است.

سرمربی نساجی یادآور شد: امروز شهرخودرو به خاطر حضور سید مهدی رحمتی و خط دفاعی تیمش عملکرد خیلی خوبی بود و بازی را درآورد. به علت کمبود بازیکن، جوانان ما به میدان رفتند و خوب بازی کردند و صاحب موقعیت شدند. به این تیم و شهر افتخار می‌کنم.

مهاجری درباره مشکلات داوری در بازی‌های این تیم اظهار کرد: خیلی‌ جاها ضرر کردیم اما از جامعه داوری می‌خواهم تمام دقت و توجه خود را داشته باشند. الان فقط می‌توانم بگویم خسته نباشد و دقت کنند که حقی از کسی ضایع نشود. من خیلی جاها پرخاشگر بودم اما نجابت و صبوری مردم این شهر را می‌بینم، بغض خودم را پنهان می‌کنم و سعی می‌کنم همانند مردم این شهر که به مهمانش احترام می‌گذارد، عمل کنم. فقط پیروزی من را خوشحال نمی‌کند بلکه کار کردن در این شرایط و این جو و دیدن صبوری تماشاگر من را خوشحال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این تماشاگر عاشق تیمش است. ای کاش ما هم مثل سایر تیم‌های متمول شویم اما هزینه تیم فنی نساجی به اندازه یک بازیکن تیم‌های دیگر است. من تیم‌های مختلف بودم اما الان هم افتخار می‌کنم که در این تیم حضور دارم. من نساجی را دوست دارم.

سرمربی نساجی قائم‌شهر درباره ناکامی تیمش در گلزنی گفت: ما تیم آماده‌خوری نیستیم. نمی‌توانیم مهاجم سه میلیاردی بیاوریم. باید صبور باشیم و حمایت کنیم تا بازیکنان جوان ما یک بازیکن گلزن شوند. همین که سه بازیکن از تیم من به تیم ملی دعوت می‌شوند، اتفاق خوبی است. از طرفی این چمن مصنوعی به تیم ما فشار آورده است. دنبال تعویض چمن مصنوعی هستیم چون باعث آسیب‌دیدگی شدید در برخی از بازیکنان شده است.

مهاجری در واکنش به اینکه تیمش گل‌های بدی می‌خورد و آیا حقیقی می‌داند در چه تیم بزرگی به میدان می‌رود، اظهار کرد: علیرضا حقیقی با رزومه کمی به این باشگاه نیامد. البته نساجی هم تیم کوچکی نیست و نباید این روزها را فراموش کند. او دروازه‌بان تیم ملی بود و در خارج از کشور بازی کرده است اما به خاطر مسائل خانوادگی مدتی از میادین دوره مانده بود. الان موجودی ما این است و ما روز به روز بهتر می‌شویم. این تیم ۹ بازیکن جوان دارد.

او تاکید کرد: رفتن راحت است. من می‌توانم بروم و نیم فصل بدون تیم بمانم ولی من در این تیم ماندم و پای این تیم می‌مانم تا موفق شود. قطعا در نیم فصل دوم بهتر می‌شویم. آقای گل‌محمدی زحمات زیادی برای شهرخودرو کشید اما این تیم حاصل چهار سال صبوری و زحمت کشیدن ما در این تیم بود. ما پله‌به‌پله در پدیده کار کردیم و بالا آمدیم. 

انتهای پیام


10318156
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است