ورزشی 02:46 - 18 مهر 1398
کارشناس والیبال ایران معتقد است که بازیکنان ایران در دیدار با آمریکا بدترین عملکرد خود را در دفاع روی تور به نمایش گذاشتند.

سیدعباسی: بازی با آمریکا بدترین روز دفاع والیبال ایران بود

جهانگیر سیدعباسی در گفت و گو با ایسنا،‌ در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا در روز ششم بازی های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، توضیح داد: در ست دوم بازی پایا پایی را از هر دو تیم شاهد بودیم، اما در ست‌های دیگر آمریکا کم اشتباه بازی کرد و وقتی یک تیم اشتباه نمی‌کند، تیم حریف با ارورهای زیادی مواجه می‌شود که این موضوع در مورد تیم ملی ایران رخ داد.

او افزود: با همه این صحبت‌ها ۵۰ درصد تیم ما را بازیکنانی تشکیل داده بودند که به تازگی فرصت بازی پیدا می‌کنند. بازیکنان اصلی ما یا مصدوم هستند و یا در دوران استراحت به سر می‌برند. آمریکا از تیم‌های قدرتمند دنیای والیبال است و کار امروز این بازیکنان با ارزش است. طبیعی بود که با توجه به کم اشتباه بودن آمریکا در این بازی، کار برای بازیکنان جوان تیم سخت شود.

کارشناس والیبال ایران گفت: ضمنا باید بگویم که امروز یکی از بدترین روزهای تیم ایران در دفاع روی تور بود. همچنین آمریکا سرویس‌های قدرتی خوبی دارد که نقطه قوت این تیم است و متاسفانه نتوانستیم با وجود دریافت‌های ضعیف عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم. تقویت دریافت‌ها مقابل سرویس‌های قدرتی نیز کار یکی دو روز نیست و زمان می‌برد تا به سطح خوبی برسیم، در حالی که الآن نسبت به گذشته خیلی بهتر عمل می‌کنیم.

او در پایان گفت: البته باید بگویم که ما ناگزیر هستیم از جوانان خود استفاده کنیم. اگر می‌خواهیم آینده والیبال ایران را تضمین کنیم باید از جوانان در چنین مسابقاتی که اهمیت چندان زیادی ندارند استفاده کنیم. الآن در بین ۸ تیم برتر جهان هستیم و نباید فکر کنیم همه چیز با دو سه باخت تمام شده است، عملکرد جوانان ما قابل قبول است و باید به آن‌ها میدان داد.

انتهای پیام


10262466
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است