استانی 07:25 - 07 مهر 1399

کمک رهبری برای مقابله با کرونا در جای دیگری هزینه شده است

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با وجود فشارهای فراوانی که کرونا بر نیروی انسانی وارد کرده است اما دولت از پرداخت هزینه‌های بهداشت و درمان طفره می‌رود.

وی افزود: از یک میلیارد یورو کمک رهبر معظم انقلاب به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا تنها ۲۷ درصد آن تخصیص یافته و این مبلغ نیز از بودجه بهداشت و درمان کسر شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک میلیارد دلار از محل صندوق برداشت شده اما در بخش دیگری هزینه شده است که دولت باید در این خصوص شفاف سازی کند و پاسخگوی مطالبه به حق بهداشت و درمان باشد.

وی گفت: رئیس جمهور باید دستور پرداخت این مبلغ را صادر کند و به اولویت‌های کشور که سلامت مردم است توجه کند.

شهریاری افزود: حدود ده ماه است که مطالبات شاغلان این بخش پرداخت نشده و فشارهای ناشی از کرونا نیز کادر درمان را فرسوده کرده است.

وی با اشاره به اینکه، دولت باید کادر درمان را دریابد و به نیازهای آنها توجه کند، بیان کرد: دولت از استخدام ۲۲ هزار نفر در بخش بهداشت و درمان خبر می‌دهد در حالی که حقوق نیروهای مشغول به خدمت را پرداخت نمی‌کند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در بخش بهداشت اتفاقاتی می‌افتد که قابل توجیه نیست و پاسخ منطقی به آنها داده نمی‌شود که لازم است، دولت با مردم شفاف صحبت کند و پاسخگوی مشکلات ایجاد شده باشد و وظایف خود را نیز به موقع انجام دهد.


10737224
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است