استانی 04:52 - 02 مرداد 1393
مدیر کمیته امداد میناب خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب از برپایی سفره‌های افطار و اطعام 160 هزار نیازمند و وجود بیش از دو هزار و 200 یتیم در این شهرستان خبر داد.

وجود 2 هزار و 200 یتیم در میناب / اطعام 160 هزار نیازمند در رمضان

کاظم صالحی چهارشنبه شب در حاشیه همایش فرهنگی معرفت امیرالمومنین علی (ع) در میناب طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: افطاری دادن یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که هر ساله در طول ماه مبارک رمضان جزو برنامه‌های معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی افزود: تا پایان ماه رمضان 160 هزار نفر از نیازمندان و اقشار محروم در این شهرستان افطاری داده می‌شوند.

صالحی با بیان اینکه هزینه برپایی سفره‌های افطاری توسط خیران و با همکاری شوراهای اسلامی تامین می‌شود و مجموعه کمیته امداد در این زمینه تنها مجری است و هیچ هزینه‌ای از بودجه آن پرداخت نمی‌شود، گفت: این سفره‌های افطار در مساجد و حسینیه‌ها برپا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب همچنین اظهار داشت: کمیته امداد در کنار برپایی سفره‌های افطار و اطعام، سبدهای غذایی را نیز در این ماه مبارک بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی با ذکر این مطلب که ترویج فرهنگ احسان و انفاق و دستگیری از نیازمندان با تأسی از ائمه اطهار (ع) از مهمترین اهداف این کار است، گفت: تا پایان ماه رمضان هشت هزار سبد غذایی بین نیازمندان در نقاط مختلف شهرستان میناب توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد میناب همچنین از نام‌نویسی و جذب 650 حامی برای ایتام در این شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان میناب دو هزار و 228 یتیم وجود دارد.

این مسئول افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان میزان کمک‌ها و تعداد حامیان نیز افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با اقامه نماز عید فطر پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر میناب و روستاها و بخش‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و زکات فطره مردم روزه‌دار هستند.


4312591
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است