ورزشی 18:10 - 17 خرداد 1393
جدایی ابراهیمی و عقیلی قطعی شده است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ایران در جام جهانی بعد از آرژانتین می‌تواند از گروه خود صعود کند.

کرانچار: ایران بعد از آرژانتین می‌تواند از گروه خود صعود کند/ حضور نویدکیا در فصل بعد قطعی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: باعث خوشحالی من است که یکسال دیگر در سپاهان هستم. عزم خودم را برای موفقیت این تیم جزم کرده ام. به نوعی امروز نخستین روز کاری ما در فصل جدید است. از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم امیدوارم این تعامل به نفع هواداران ادامه پیدا کند.

وی در مورد اینکه چرا زود به اصفهان آمده است، عنوان کرد: امشب باز می‌گردم و برای نقل و انتقالات آمدم. می‌خواستم بخشی از نقل و انتقالات را در اصفهان باشم و در کنار مدیریت با برخی از بازیکنان به صورت مستقیم با بازیکنان صحبت کنم. باید برخی بازیکنان را اقناع می‌کردم تا تمدید کنند. متاسفانه امید ابراهیمی را نتوانستیم خیلی قانع کنیم تا در سپاهان بماند. ابراهیمی تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد فصل جدید در یک تیم و محیط دیگر باشد. در مدتی که اصفهان بودم قرارداد گردان را تمدید کردیم. عقیلی هم به این موضوع رضایت داد.

وی افوزد: هفته آینده با چند بازیکن دیگر هم مذاکره میشود تا به سپاهان بیاییند درخواست من برای تقویت تیم زیاد نبود و قصد نداشتم تغییرات زیادی بدهیم. اعتقاد دارم فندانسیون خوبی در اصفهان وجود دارد که باعث شده بازیکنان بتوانند تیم را کمک کنند. فعلا دغدغه جذب یک هافبک دفاعی خوب را داشته باشیم با رسول نویدکیا و ووریا غفوری صحبت شده اگر آنها بیایند می‌توانیم تیم خوبی داشته باشیم با یک بازیکن خارجی هم صحبت می‌کنیم. عجله نداریم به دنبال مهاجم گلزن هستیم.

کرانچار تأکید کرد: از هفته بعد تمرینات را اغاز می‌کنیم و سه هفته در اصفهان هستیم. وضعیت بدنی را مورد بررسی می‌کنیم و قدرت جسمانی آنها را ازمایش می‌کنیم. 16 تیر اردوی 10 روزه‌ای در ترکیه داریم که 3 بازی دوستانه قطعی شده و ممکن است به چهار بازی برسد.

سرمربی سپاهان در مورد گله از بازیکنان و اینکه گفته می‌شد او فصل قبل به خاطر برخی اتفاقات ناراضی است، خاطرنشان کرد: لیست ما زیاد تغییر نمی‌کند فقط امید ابراهیمی و محمد غلامی به صورت قطعی جدا شدند. با بازیکنانی که در نیم فصل اول سال قبل اشتباه داشتند صحبت کردیم و امیدواریم اشتباهات خود را رفع کنند. در تمریناتی که داریم اشکالات آنها را رفع می‌کنیم. البته در فصل جاری کسب یک جام هدف ما است و بر این اساس تیم را به میدان می‌فرستیم. فقط به یک جام نگاه نداریم و می‌خواهیم دو قهرمانی کسب کنیم.

کرانچار در ادامه درباره دروازه‌بانان گفت: ما دو دروازه‌بان ملی‌پوش داریم و می‌خواهیم رقابت آنها را نگه داریم تا در یک رقابت خود را ثابت کنند.

وی در مورد یعقوب کریمی عنوان کرد: او بازیکن ما است و به او نیاز داریم می‌خواهیم شرایط باشگاه را درک کند و طبق قوانین فوتبال مدرن رفتار کند. خودش را در شکلی که ما می‌خواهیم نشان دهد و انگیزه دارد ما به همه بازیکنان نگاه می‌کنیم.

کرانچار در مورد تخفیف به باشگاه گفت: این یک بحث حرفه ای است و اصول مشخصی دارد. قرارداد پنهان نمی‌ماند و با توجه به قوانین سازمان ورزش و وزارت صنایع باید شفاف باشد. اولویت من مسائل مالی نیست و در کنار آنها اولویتم به خود تیم است. سال قبل ناموفق به طور کامل نبودیم و در آسیا تا دقیقه آخر فرصت صعود به مرحله بعد را داشتیم. در لیگ ایران با یک گل سهمیه و با 3 امتیاز قهرمانی را از دست دادیم با مدیر باشگاه مذاکره کردیم و قانع شدیم تیم را قوی کنیم به خاطر فصل قبل روی من فشار است اما به آینده امید داریم.

وی یادآور شد: آن موقع که آرش افشین و مجتبی جباری را به خدمت گرفتیم در ایران نبودم آنها جزو لیست من نبودند و این دلیلی نیست که آنها بازیکنان با کیفیتی نباشند. مذاکراتی که باشگاه با آنها داشت باعث شد به بازی در سپاهان راضی شوند ما هم از این مسئله خوشحال بودیم اما آنها با شرایطی که به وجود آوردند کار ما را در نیم فصل اول سخت کردند اما در نیم فصل دوم بر اساس نظر کارشناسان اول شدیم.

وی افزود: حرفم را تکرار می‌کنم انتقادی ندارم مسئولان قصد کمک به تیم را داشتند و انتخاب آنها اشتباه نبوده است.

کرانچار در مورد تیم ملی گفت: به اتریش رفتم تا وضعیت تیم را ببینم و با برخی بازیکنان سپاهان صحبت کنم. علی رغم اینکه ایران مقابل آنگولا مساوی کرد تیم عملکرد خوبی داشت و بازیکنان خوب کار کردند. قطعا در جام جهانی بعد از آرژانتین می‌تواند تیم دوم شود و این لیاقت و شایستگی در بازیکنان وجود دارد. ایران را ضعیف تر از نیجریه و بوسنی نمی‌بینم. موفقیت بزرگ حضور ایران در جام جهانی است اما در ادامه باید خود را بیشتر نشان دهد.

وی در مورد نویدکیا گفت: نمی‌توانم با اطمینان بگویم فصل بعد هست او بعد از عمل اخیر در آلمان باید آزمایش شود. این بازیکن اگر این شرایط را داشته باشد بعد از سه یا چهار بازی پرفشار باید استراحت کند.

کرانچار در مورد اینکه گفته می‌شد بازی دادن او به اروین بولکو باعث شده علی کریمی از تیم ملی دور شود، اظهارداشت: ما بازیکنان بزرگی را فصل قبل به تیم معرفی کردیم دلیل دعوت نشدن کریمی به تیم ملی من نبودم بلکه او در لیست وسیع اولیه دعوت شد. نظر سرمربی مهم است او باید به آینده امیدوار باشد جایی که تیم ملی از بازیکنی مثل خلعتبری می‌گذرد نباید انتظار حضور تمام بازیکنان را داشت. لیست به نظر شخص سرمربی بر می‌گردد. این بازیکنان فرصت دارند نباید اشباع شوند تا در آینده به عضو ثابت تیم ملی تبدیل شوند.

سرمربی سپاهان در مورد اعضای کادرفنی و اینکه گفته می‌شود محمود کریمی قرار است به استقلال برود، گفت: من هم این شایعه تمسخر آمیز را شنیدم. قرار نیست کادر فنی را تغییر دهیم فرامرزی می‌خواست به فعالیت علمی برگردد و وقتی برای کارهای دیگر نداشت. مجید بصرت که زمانی از تیم رفت و رفتن او به من ارتباط نداشت در دو فصل قبل در پیکان و سایپا بود چون خانه او سپاهان است به جمع ما برگشت. بصیرت با درخواست من به تیم برگشت. کریمی هم از قبل از حضور در سپاهان ارتباط داشتم.

وی در پایان گفت: انتظار دارم هواداران مثل فصل گذشته تیم را یاری کنند انتظار انتقاد نکردن نداریم. انتقاد حق هواداران است ما هم از انتقادات آنها استفاده می‌کنیم اما به کمک آنها برای رشد روز افزون نیاز داریم.


3939576
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است