استانی 13:34 - 14 خرداد 1399

آزمون حضوری تضمین کننده صلابت و تخصص وکلاست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی اساتید برگزاری مصاحبه حضوری قوه قضائیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهار استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان بالغ بر هزار و ٢٠٠ از افرادی که در آزمون کتبی پذیرفته شده‌اند به مرحله مصاحبه حضوری رسیده و اکنون زمان آن است که صلابت و تخصص این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری فارس اضافه کرد: یکی از اهدافی که قوه قضائیه در دوران تحول به دنبال دستیابی به آن است ایجاد قوه‌ای منظم و با صلابت است که این مهم میسر نمی‌گردد مگر اینکه در تربیت نسل‌های آینده از جمله قضات و وکلا نسبت به بررسی صلابت و تخصص آنان مبادرت ورزیده شود.

او یاد آور شد: در مجموعه قضائی استان شاهد هستیم که تمامی قضات و وکلایی که در فارس در حال خدمت به مردم هستند از جمله سالم‌ترین و متخصص‌ترین افراد در این حوزه هستند اما برای آیندگان نیز بایستی از اکنون برنامه ریزی کرد.

موسوی تاکید کرد: اولویت افرادی که در مصاحبه حضوری شرکت می‌کنند باید سلامت و تخصص آنان از جمله اصلی ترین اولویت‌ها باشد تا با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان بیشترین خدمت به مردم در قوه قضائیه صورت بگیرد.


10559377
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است