ورزشی 10:04 - 01 خرداد 1396
سرمربی استقلال یکی از حساس ترین رقابت های دوران مربی گری خود را در غیاب 5 مهره ی اصلی خود برگزار می کند.

ورزش سه: دیدار با العین و نتیجه ی آن پرونده ی منصوریان در اولین سال حضور در استقلال را خواهد بست و به همین دلیل شاید این دیدار برای منصوریان از اهمیت دو چندانی برخوردار باشد. استقلال در این دیدار امید ابراهیمی، علی قربانی و امید نورافکن را قطعا ندارد و جابر انصاری و وریا غفوری نیز شرایط 90 دقیقه حضور در میدان را ندارند تا استقلال در این بازی دست خالی تر از همیشه باشد.


مهدی رحمتی در این دیدار مانند همیشه کاپیتان و دروازه بان اول استقلال خواهد بود و خط دفاعی استقلال با حضور خسرو حیدری و هرایر مگویان در جناحین و پادوانی و رابسون در مرکز دفاع تشکیل می شود. فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که در این دیدار در پست هافبک دفاعی به میدان خواهند رفت و از ابتدا برای آبی ها در زمین حاضر می شوند تا احتمالا مجتبی حق دوست یک خط جلوتر از این دو وظیفه ی بازی سازی را بر عهده بگیرد.


کاوه رضایی مانند همه ی بازی های فصل در این دیدار مهاجم مرکزی استقلال خواهد بود و منصوریان از میان برزای، محسن کریمی و یعقوب کریمی باید دو بال راست و چپ خود را برای دیدار برابر العین انتخاب کند که شانس بهنام برزای و محسن کریمی بیشتر از یعقوب خواهد بود.


به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر العین به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پادوانی، رابسون، مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مجتبی حق دوست، محسن کریمی، بهنام برزای و کاوه رضایی.

9116041
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان پیشین کشتی جهان می گوید مسابقات بروکس آمریکایی را دیده و این کشتی گیر جوان باهوش بوده و از توانایی خوبی برخوردار است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در حالی باشگاه ذوب آهن حد فاصل سال های 1397 تا 1400 به دلیل سیاست بودجه انقباضی با اُفت شدید روبه رو شد که سیاست های نادرست مدیران باعث زیان 150 میلیون دلاری کارخانه ذوب آهن شده بود!
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پرونده لیگ دسته اول فوتبال فرانسه در فصل 24-2023 با ثبت بیست و دومین پیروزی در کارنامه قهرمان زودهنگام این مسابقات بسته شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم فوتبال رم در آخرین بازی خانگی خود در فصل جاری سری A موفق به کسب سه امتیاز شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» اوسمار ویرای برزیلی در حالی که مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس داشت، با پیشنهاد جدی خارجی مواجه شده است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» این روزها خبری در کشور روسیه منتشر شده است مبنی بر اینکه تنها هفت ورزشکار از کل این کشور مجوز حضور در المپیک پاریس را دریافت خواهند کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی مس سونگون معتقد است برخی از کسانی که از فساد در فوتبال گلایه می کنند، خودشان در این پرونده ها دخیل بوده اند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم فوتبال الوحده با شکست خانگی برابر العین یک پله در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امارات سقوط کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس به تعویق افتاد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم های بسکتبال ایندیانا پیسرز و مینه سوتا به فینال کنفرانس های شرق و غرب لیگ NBA رسیدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است