استانی 13:58 - 03 بهمن 1399

افزایش دما با شیب ملایمی از فردا در استان تهران شروع می‌شود

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، از بازگشت آلاینده‌های جوّی به تهران از اوایل هفته بعد خبر داد و اظهار داشت: از امروز جمعه سوم بهمن ماه تا چهارشنبه هشتم بهمن ماه، جوّی آرام در سطح استان تهران برقرار می‌شود.

جلالی افزود: آرامش جوّ به همراه عدم وزش باد مناسب، از اوایل هفته تا چهارشنبه، موجب بازگشت آلاینده‌های جوّی و در نتیجه کاهش کیفیت هوای تهران و حومه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از روز شنبه افزایش دما با شیب ملایمی شروع می‌شود که طی نیمه دوم هفته آینده، با اوج گیری افزایش دما شاهدِ هوایِ به نسبت گرم و نسبتاً معتدلی (به جز ارتفاعات) در سطح استان خواهیم بود گفت: در صورت عدم تغییرات اساسی سیستم بارش زای بعدی اواخر هفته آینده استان تهران را تحت تأثیر قرار می‌دهد و موجب بهبود کیفیت هوای تهران می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران در خصوص وضعیت هوای تهران، برای امروز جمعه سوم بهمن بیان داشت: آسمان پایتخت امروز آفتابی خواهد بود و حداکثر دما ۴ درجه سانتی گراد و حداقل دما منفی ۴ در جه سانتی گراد پیش بینی شده است.

جلالی در خصوص بالاترین و پایین‌ترین دماهای ثبت شده طی ۲۴ ساعت اخیر در استان تهران نیز گفت: فیروزکوه با منفی ۱۷ درجه سانتی گراد پایین‌ترین دما و ورامین با ۷ درجه سانتی گراد بالا ترین دما را به خود اختصاص داده است.


10915465
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است