ورزشی 11:20 - 19 تیر 1393
هافبک تیم ملی فوتبال هلند از شکست برابر آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی برزیل بسیار ناراحت است. او می‌گوید آرژانتین می‌خواست بازی را به ضربات پنالتی بکشد و در این هدف خود موفق بود.

اسنایدر: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال هلند از راهیابی به دومین فینال پیاپی جام جهانی بازماند. شاگردان لوئیس فان خال در دیدار برابر آرژانتین در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردند و از صعود به فینال ماراکانا بازماندند. رومرو سنگربان تیم ملی فوتبال آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد چرا که او توانست سه ضربه پنالتی را مهار کند تا سهم بسزایی در موفقیت تیمش داشته باشد.

وزلی اسنایدر هافبک تیم ملی فوتبال هلند مانند دیگر بازیکنان این تیم از شکست در نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل بسیار ناراحت است. او پس از بازی در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. شایسته صعود به فینال بودیم. ما در جام جهانی برزیل عملکرد خوبی داشتیم و بازیهای زیبایی را به نمایش گذاشتیم. می‌توانستیم برابر آرژانتین بهتر از این ظاهر شویم و برای دومین بار پیاپی به فینال جام جهانی راه یابیم. شکست در نیمه نهایی آن هم در ضربات پنالتی بسیار دردآور است. من واقعا ناراحت هستم. نباید اینگونه بازی را واگذار می‌کردیم.

او ادامه داد: آرژانتین می‌خواست کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آنها به هدف خود رسیدند. به هر حال فوتبال سرشار از اتفاقات است و باید با این اتفاقات کنار آمد. ما نهایت تلاش خود را در برزیل داشتیم و تا می‌توانستیم جنگیدیم اما متاسفانه بخت با ما یار نبود و از صعود به فینال بازماندیم. در نهایت از هواداران خود عذرخواهی می‌کنیم.

اسنایدر در فینال جام جهانی 2010 آفریقا جنوبی هم تیم ملی فوتبال هلند را همراهی کرد اما یاران او با یک گل برابر اسپانیا تن به شکست دادند و از بالابردن جام ناکام ماندند.

انتهای پیام


4202602
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است