استانی 21:22 - 22 خرداد 1398

ضرورت اعطای تسهیلات با کارمزد اندک به کشاورزان و باغداران استان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز چهارشنبه در دیدار مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با وی گفت: به روز کردن تجهیزات و امکانات هنگام کاشت و برداشت محصول در استان ضروری است.

وی با بیان اینکه خام فروشی یکی دیگر از معضلات بخش کشاورزی استان است، گفت: بسته بندی، ایجاد صنایع تبدیلی و بهره گیری از روش‌های فنی و مهندسی در حوزه کشاورزی آذربایجان شرقی ضروری است و باید مدیران به این مباحث توجه کنند.

آل هاشم با اشاره به اینکه آب چالش جدی حوزه کشاورزی است، گفت: ناپایداری درآمد کشاورزان و نبود سرمایه این قشر نیز از دیگر مشکلات است که باید مدیریت شود. برای موضوع آب نیز می‌توان با مدیریت بهینه مصرف آب کشاورزی و همچنین کاشت محصولاتی که به آب کمی نیاز دارند این موضوع را برطرف کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشاورزی یکی از اساسی‌ترین محورهای توسعه کشور است، افزود: تغییر اقلیم، بیابان زایی و به خطر افتادن تنوع زیستی حوزه کشاورزی را با مشکلاتی روبه رو کرده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید امنیت شغلی برای کشاورزان آذربایجان شرقی ایجاد شود، گفت: باید کشاورزان را از ورشکستگی رهایی داد و از آنها حمایت کرد.


10149294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است