استانی 10:34 - 19 فروردین 1400
تا روز سوم ثبت‌نام،
ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از تعداد ۶۱۸ ثبت‌نامی در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری ۵۹۵ نفر مرد و ۲۳ نفر زن هستند.

ثبت‌نام ۲۳ زن و ۵۹۵ مرد برای شرکت در انتخابات شورا روستا چهارمحال و بختیاری

جعفر مردانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در چهارمحال و بختیاری از ۱۶ فروردین‌ماه در استان آغاز شده است، اظهار کرد: تا پایان روز سوم ثبت‌نام ۶۱۸ نفر به‌صورت حضوری و غیر حضوری ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع افراد ثبت‌نام کننده ۳۸ نفر دارای رده سنی زیر ۳۰ سال، ۸۵ نفر بین رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۱۱۸ نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، ۱۰۶ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۸۰ نفر در رده سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، ۶۴ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، ۴۸ نفر در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال، ۳۹ نفر در رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال، ۲۲ نفر در رده سنی ۶۶ تا ۷۰ سال، ۱۲ نفر در رده سنی ۷۱ تا ۷۵ سال و شش نفر نیز در رده سنی بالای ۷۰ سال قرار دارند.

وی بیان کرد: از تعداد ۶۱۸  ثبت‌نامی در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری  ۵۹۵  نفر مرد و ۲۳ نفر زن هستند.

مردانی ادامه داد: از تعداد داوطلبان ثبت‌نام کننده برای شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در چهارمحال و بختیاری ۴۰۴ نفر دارای شغل آزاد، ۶۲ نفر کشاورز، ۳۹ نفر کارمند، ۳۳ نفر بیکار، ۳۲ نفر بازنشسته، ۲۲ نفر فرهنگی، ۲۴ نفر سایر مشاغل و دو نفر نیز روحانی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ۱۶ فروردین‌ماه آغاز شده است و به مدت هفت روز ادامه دارد.

انتهای پیام


11016577
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است