استانی 08:40 - 30 مهر 1393
مارئوسی:
گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس هیات دوچرخه سواری گرگان از برپایی همایش دوچرخه سواری شهری ویژه آقایان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در روز جمعه دوم آبان ماه خبر داد.

همایش دوچرخه سواری در گرگان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مارئوسی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استانی، افزود: این همایش با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد روحیه شادی و نشاط در گرگان برگزار می شود.

وی با بیان این که این رقابت از ساعت 9صبح جمعه و در میدان کریمی گرگان آغاز می شود و تا پارک ملت ادامه دارد، تصریح کرد: این همایش فرصتی برای استعداد یابی گروه های سنی مختلف و از برنامه های تدوین شده هیات دوچرخه سواری شهرستان گرگان است.

به گفته رئیس هیات دوچرخه سواری گرگان، دوچرخه سواری عمومی از جمله ورزش هایی است که هزینه آن کم بوده و همه افراد می توانند از آن به بهترین نحواستفاده کنند همچنین از مزایای دیگر این ورزش امکان اجری مسابقات در مکانهای مختلف است.

مارئوسی خاطر نشان کرد: همایش دوچرخه سواری یکی از راه های شناساندن فرهنگ دوچرخه سواری به شهروندان است که با هر سن و سالی می توانند از آن به عنوان ورزش و تفریح و وسیله ایاب و ذهاب استفاده کنند.

وی از برگزاری نمایشگاه هیات دوچرخه سواری گرگان در پارک شهر گرگان خبر داد و اذعان کرد: این نمایشگاه برای آشنایی بیشتر همشهریان با فعالیت هیات دوچرخه سواری و این رشته ورزشی راه اندازی شده است.

وی با بیان این نکته که هیات گرگان از ابتدای سال 5 مسابقه و چهار همایش برگزار کرده، افزود: این هیات در بین سایرهیات های ورزشی شهرستان رده ششم را به خود اختصاص داده است.


5009431
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است