ورزشی 10:40 - 21 خرداد 1393
غلامحسن ذوالقدری پس از انتصاب به عنوان نایب رییس کمیته مربیان فدراسیون جهانی تکواندو گفت: این پست مهم است و می‌خواهم در آن تاثیرگذار باشم.

ذوالقدری: سازمان تیم‌های ملی یک نفره نیست

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد انتصابش به عنوان نایب رییس کمیته مربیان فدراسیون جهانی اظها رکرد: من به عنوان نماینده کوچکی از جامعه بزرگ مربیان ایرانی برای این پست برگزیده شدم و امیدوارم بتوانم با بهره‌گیری از اصول جدید، مربیان را آموزش دهیم و برای رفاه حال مربیان تلاش کنم.

وی افزود: در راستای رسیدن به این اهداف حتما از مربیان ارزنده و باتجربه ایران کمک خواهم گرفت. رییس فدراسیون جهانی قبل از اینکه این حکم را صادر کند پیشنهادش را ارائه کرد و ما هم قبول کردیم.

ذوالقدری در مورد اینکه مطرح می‌شود پست او و پست پولادگر (نایب رییس کمیته آموزش و توسعه فدراسیون جهانی) که به تازگی صادر شده احکامی با ارزشی نیستند، گفت: این طور نیست. سابقه فعالیت‌های پولادگر در تکواندوی جهان و دستاوردهای او برای تکواندو ایران و جهان و اثرگذاری او کاملا مشخص است. این پست بدون نگاه کردن به برگزاری مسابقه‌های جام سفیر به ایران داده شده است.

وی ادامه داد: سوابق من نه تنها در ایران بلکه سابقه حضورم در ادوار مختلف مسابقه‌های جهانی، المپیک و قاره‌ای مشخص است و مطمئنا برای صدور این احکام فدراسیون جهانی به این سوابق توجه داشته است. این پست‌ها مهم است و به دنبال این هستیم از این پست‌ها برای تاثیرگذاری تکواندوی ایران در جهان بهره ببریم.

ذوالقدری در پاسخ به این سوال که فعالیتش در کمیته مربیان چه زمانی آغاز می‌شود و آیا جلسه‌ای در این خصوص خواهد داشت؟ گفت: کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی در حال بازسازی و ساماندهی است و زمانی که این بازسازی تمام شود قطعا جلساتی خواهیم داشت. البته هنوز دستور کاری در مورد فعالیت در این کمیته ارسال نشده است.

رییس سازمان تیم‌های ملی در پاسخ به انتقادات که سازمان تیم‌های ملی تنها یک کارمند دارد و این سازمان تنها برای ادامه فعالیت او در فدراسیون تکواندو تشکیل شده گفت: هنوز کسانی را به عنوان دستیار، معاون و یا عوامل این سازمان تعیین نکرده‌ایم اما کمیته‌های مختلف فدراسیون ارتباط تنگاتنگی با سازمان تیم‌های ملی دارند و کارها را انجام می‌دهند. سازمان تیم‌های ملی قائم به شخص نیست و مطمئن باشید کاری در این سازمان نیست که نتوانیم آن را انجام دهیم.

ذوالقدری گفت: در راستای مسائل فنی و توسعه‌ای قطعا شورای فنی و کمیته‌های مختلف کارشناسی در آینده فعال خواهند شد.

انتهای پیام


3969714
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است