ورزشی 00:56 - 14 اسفند 1399
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید فرهاد مجیدی این توانایی را دارد که شرایط را در جمع آبی‌پوشان تغییر دهد.

فلاحت‌زاده: کادر جدید استقلال مثل هندوانه دربسته می‌ماند/ مددی از مجیدی حمایت کند

فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: فرهاد بازیکن محبوبی بین هواداران استقلال است. او اگر نتیجه نگیرد، مشکلی ندارد و هواداران صبوری بیشتری پیدا می‌کنند. او باید از پیشکسوتان و افراد حرفه‌ای استفاده کند. گفته شده قرار است فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی در استقلال حضور داشته باشد.  فراز مربی بزرگی است ولی اگر از خانواده استقلال استفاده بشود، شرایط بهتر خواهد شد. آقای مددی هم باید حمایت خود را از مجیدی اعلام کند تا شرایط بهتر جلو برود.

او ادامه داد: مجیدی باید بایستد و با تمام سختی‌ها مواجه شود و اگر شرایط سخت‌تر شد، صبوری خود را بیشتر کند. با توجه به اینکه در این مدت دوره‌های بیشتری گذرانده است، می‌تواند شرایط بهتری را برای استقلل به ارمغان بیاورد. باید گفت شرایط تماشاگران  خوب نیست. آن‌ها دیگر تحمل باخت ندارند و دوست دارند  حداقل بازی زیبایی از آبی‌پوشان ببینند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که اولین کاری که مجیدی باید در تیم استقلال انجام دهد، چیست؟ گفت: به نظر من مجیدی باید آرامش تیم را برگرداند. او باید موج رفاقت بین تیم راه بیندازد و به کسانی که تازه به استقلال آمدند، یادآور بشود که به چه باشگاه پرافتخاری راه پیدا کردند. من شنیده بودم رشید مظاهری با سعید عزیزان دعوایش شده است و این مسائل نباید ایجاد شود. آقای عزیزان فرد بزرگی است و باید احترام او حفظ شود و در کل باید احترام در بطن تیم وجود داشته باشد.

فلاحت‌زاده درباره مسائل فنی تیم استقلال افزود: مجیدی باید کارهای تاکتیکی تیم را بیشتر کند. استقلال خیلی سخت بازی می‌کرد و باید مجیدی در بخش حمله تیم را هماهنگ‌تر کند تا شرایط تیم برای گل زدن بهتر شود. استقلال راه گل زدن را فراموش کرده بود و الان باید شرایط بهتر شود.

او در خصوص شیطنت‌های برخی هواداران استقلالی در فضای مجازی گفت: یک سری تماشاگرنما هستند و در فضای مجازی یک نفر را می‌کوبند. من نظرم این است وقتی آقای مددی مثلا قرار است از آقای فکری حمایت کند، زیر  حرف خود نزند. آقای مددی باید صداقت داشته باشد. فشار هواداران باعث این جابجایی‌ها شده است و خواسته مدیرعامل این بود به حرف هواداران عمل کند. الان وقتی مجیدی روی کار می‌آید، باید از او حمایت شود. اگر فشار روی مجیدی باشد، دوباره همان اتفاقات رخ می‌دهد. هوادار واقعی باید خواسته خود را به صورت منطقی بگوید و نباید کورکورانه نسبت به برخی مسائل واکنش نشان دهد. طرفدار واقعی باید غم تیم را بخورد. با توجه به اینکه مجیدی در استقلال سرمربی تیم بوده است، فکر می‌کنم این بار شرایط تغییر می‌کند. تیم در جایگاه بدی نیست اما نسبت به پرسپولیس عملکرد بهتری نداشته است و این کار را سخت می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت:امیدوارم کادر فنی خوبی در تیم تشکیل شود. گفته شده پیروز قربانی قرار است به این جمع اضافه شود.  پیروز بازیکن خوبی بوده است و به نظرم اگر در کادر باشد، می‌تواند شرایط را بهتر کند. البته این کادر مثل هندوانه دربسته می‌ماند و باید دید این ریسک جواب می‌دهد یا خیر. هر کسی این تیم را می‌گیرد باید قول دهد و پای قول خود بایستد و مسئولیت خود را مقابل هواداران بپذیرد.

انتهای پیام


10976518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است