ورزشی 11:48 - 25 خرداد 1393
شایسته در گفتگو با مهر:
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به عوامل تاثیرگذار در صعود این رشته به مسابقات دسته دوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه گفت: باید از حالا به فکر برنامه‌ریزی برای ماندگاری در این گروه و بعد از آن صعود به مراحل بالاتر باشیم.

عوامل موثر در صعود تنیس ایران/ باید به فکر صعود از گروه دوم باشیم

مجید شایسته در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد صعود تیم ملی تنیس به دسته دوم مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: یکی از مهمترین مسئال تاثیرگذار در این صعود ثبات مدیریتی در تیم ملی بود. ما تصمیم گرفتیم اعضای کادر فنی و بازیکنان را حفظ کنیم. این استراتژی بود که خوب جواب داد و نشان داد اگر با برنامه و به دور از احساسات و منافع شخصی تصمیم بگیریم به نتیجه خواهیم رسید.

وی با یادآوری اینکه تنیسورهای ایران برای صعود به دسته دوم آسیا و اقیانوسیه تمام دیدارهای خود را مقتدرانه پیروز شدند، خاطرنشان کرد: حضور خانواده بازیکنان در حین مسابقات آنها و همچنین حضور قابل توجه تماشاگران نشان داد که وحدت جمعی و حمایت چقدر در نتیجه‌گیری در هر شرایطی تاثیرگذار است. باید خدا را شاکر بود که این بازیکنان به خوبی پاسخ اعتماد و تشویق این افراد را دادند و به حق موفق به صعود از دسته سوم شدند.

رئیس فدراسیون تنیس با یادآوری اینکه حضور 6 هفته‌ای در مسابقات فیوچرز، حضور متوالی در تمرینات منسجم و پیگیری منظم اردوها از دیگر عوامل تاثیرگذار در آماده‌سازی بازیکنان برای صعود به دسته دوم آسیا و اقیانوسیه بود، یادآور شد: با این صعود کار ما سخت‌تر و وظیفه‌مان سنگین‌تر از همیشه شده و این نکته‌ای بود که دیروز بلافاصله بعد از اتمام مسابقات آن را به بازیکنان و مربیان گوشزد کردم.

وی ادامه داد: حالا که تنیس ایران موفق به صعود به گروه دوم آسیا اقیانوسیه شده همه باید کمک کنند تا بتوانیم حضورمان را در این گروه تثبیت کنیم و حتی به فکر صعود به گروه بالاتر هم باشیم. بازیکنان ما استعداد لازم برای انجام این کار را دارند و در حین همین مسابقات آن را به خوبی نشان دادند. همین که تیم ایران موفق شد بعد از سال‌ها لبنان را سه بر صفر شکست دهد نشان از توانایی و پیشرفت تنیس ایران دارد.

"برای تثبیت تنیس ایران در گروه دوم آُسیا و اقیانوسیه چه برنامه ریزی لازم است"؟، شایسته در پاسخ به این پرسش گفت: باید در مسابقات بین‌المللی حضور متوالی داشته باشیم تا بتوانیم آمادگی بازیکنان را حفظ کنیم به همین منظور باید هزینه لازم برای این کار فراهم شود تا به واسطه آن بازیکنان با شرایط بدنی و روحی مناسب دیدارهای خود در گروه دوم را برگزار کنند.

رئیس فدراسیون تنیس با یادآوری اینکه دیدارهای گروه دوم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه اواخر سال شمسی و اوایل سال میلادی برگزار می‌شود، گفت: 8 تیم در این گروه حضور دارند اما نحوه برگزاری دیدارهای آنها متفاوت از دیدارهای گروه سوم است. مسابقات گروه دوم به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار نمی‌شود. ما باید با یک تیم بازی کنیم، در صورت برد در این گروه ماندگار می‌شویم و در صورت باخت باید با تیم بازنده یک دیدار دیگر روبرو شویم.


3997260
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است