استانی 12:16 - 03 اردیبهشت 1393
با هدف توسعه ورزش همگانی
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و کوهپیمایی با هدف توسعه ورزش همگانی در قم خبر داد.

همایش‌های پیاده‌روی و کوهپیمایی در قم برگزار می‌شود

سید مهدی غیاثی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در ادامه تلاش برای توسعه ورزش همگانی در استان قم و جذب بیش از پیش مردم به فضاها و محیط‌های ورزشی به منظور افزایش سطح سلامت عمومی جامعه و دوری از آسیب‌های روحی و روانی ناشی از فعالیت کم در روزهای پایانی هفته جاری همایش‌های متنوع ورزش همگانی در قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه همایش‌های ورزشی همگانی به خوبی مورد پذیرش و علاقه مردم ورزش دوست استان قم قرار گرفته است و هر بار با اطلاع‌رسانی برگزاری این همایش در سطح استان قم صورت گرفت، حضور مردم نسبت به دوره گذشته نیز بیشتر شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: حتی در مواقعی که فاصله زمانی بین آخرین همایش تا دوره جدید آن زیاد می‌شد خیل عظیمی از درخواست‌های مردمی به ما می‌رسد تا با خواست و علاقه مردم زمینه‌ای برای حضور گسترده آن‌ها در ورزش همگانی برنامه‌ریزی کنیم.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی این معاونت برای برگزاری چهار همایش ورزش همگانی در روزهای پایانی هفته جاری در قم و بخش‌های تابعه با حضور علاقه‌مندان به ورزش خبر داد و افزود: این همایش‌ها در رشته‌های پیاده‌روی و کوهپیمایی در قم برگزار خواهد شد.

غیاثی عنوان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بخش‌های مرتبط قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه چهار و پنجم اردیبهشت‌ماه همایش‌های پیاده‌روی و کوهپیمایی در قم و بخش‌های تابعه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر قنوات بخش مرکزی از ساعت هفت صبح روز جمعه پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود ضمن این‌که 2 همایش کوهپیمایی نیز در بخش کهک برنامه‌ریزی شده که یکی از آن‌ها در شهر کهک و دیگر در روستای فردوی این بخش برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: همایش کوهپیمایی بانوان بخش کهک در ارتفاعات کوه امامزاده اسماعیل این بخش در روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و همایش کوهپیمایی بانوان روستای فردو نیز روز جمعه پنجم اردیبهشت‌ماه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار بود همایش پیاده‌روی خانوادگی منطقه امامزاده ابراهیم (ع) واقع در بوستان جوان این منطقه از ساعت هفت صبح روز جمعه پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار شود اما این همایش به دلیل تغییر زمان‌بندی افتتاح بوستان جوان به تعویق افتاده است.


3558008
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است