ورزشی 09:32 - 11 مرداد 1393
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی - لهستان
۳ آزادکار کشورمان حریفان خود را در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی در شهر دبروا لهستان شناختند تا از ظهر امروز (شنبه) به وقت تهران به مصاف حریفان خود بروند.

نصیری، محمدی و افضلی حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن 65 کیلوگرم که 19 کشتی گیر وزن کشی کردند، میثم نصیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار سروت کاسکان از ترکیه و استات کوویچ از لهستان می رود. ماگومد قربان علی‌یف روس در گروه نصیری قرار دارد.

در همین وزن سیداحمد محمدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف علی نصری از افغانستان می‌رود. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی‌گیران چین و آلمان مسابقه می‌دهد.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی از ایران در دور نخست به مصاف هامال اوریزغنی از افغانستان می‌رود و در صورت برتری در دور دوم با جاکوب اس کارانکا از اسلواکی مسابقه می‌دهد. کشتی‌گیرانی از لهستان، گرجستان و ژاپن در این وزن حضور دارند. در این وزن 13 کشتی گیر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 57 کیلوگرم که تیم ایران نماینده‌ای ندارد روس‌ها با 3 کشتی‌گیر به لهستان آمده‌اند، که میخائیل ایوانف سرشناس‌ترین کشتی‌گیر آنها است. اسداله لاچینوف از بلاروس در کنار یوکی تاکاشی و موریشیتا از ژاپن از دیگر کشتی‌گیران مطرح این وزن هستند.

در وزن 97 کیلوگرم نیز که ایران کشتی‌گیری ندارد، ابراهیم بلوکباشی از ترکیه، الیزباراودی کادزه از گرجستان، ایوان یانکوفسکی از بلاروس و رادوسلاو باران از لهستان از کشتی‌گیران سرشناس این وزن هستند و روس‌ها در این وزن مانند 74 کیلوگرم نماینده‌ای ندارند.

روس ها در خبری که بر روی خروجی سایت خود آورده‌اند از حضور ویکتور لبدوف در وزن 57 کیلوگرم، رومانوف در وزن 65 کیلوگرم و دنیس سارگوش در وزن 74 کیلوگرم در این رقابت‌ها خبر داده‌اند، اما این 3 کشتی‌گیر در این وزن‌ها به میدان نرفته‌اند.

حال باید دید به نوعی انتخابی روس‌ها در وزن 61 کیلوگرم بین آلکساندر بوگویف و بخان گوی‌گریف و در وزن 125 کیلوگرم بین حاجی مراد گاتسالوف و مرادین کوشوف انجام می شود. رشید سعداله‌یف در وزن 86 کیلوگرم نیز در لیست روس‌ها دیده می‌شود.

رقابت‌های چهار وزن دوم و پایانی این مسابقات روز یکشنبه برگزار می‌شود که محمدحسین محمدیان و محمدجواد ابراهیمی در وزن 86 کیلوگرم به میدان می‌روند و تیم ایران در 3 وزن دیگر (61، 70، 86 و 125 کیلوگرم) نماینده‌ای ندارد.


4368997
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است