ورزشی 17:21 - 23 بهمن 1394
آخرین دیدار از روز اول رقابت های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان پیگیری شد.

گزارش زنده/ پرسپولیس 1 – فولاد 0به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان تهرانی با حمایت 50 هزار نفره هواداران خود به دنبال کسب سه امتیاز مقابل فولاد خوزستانی هستند که در نیم فصل دوم کاملا متفاوت ظاهر شده و شرایط مناسبی دارد. عملکرد باکیفیت دو تیم و مربیان کروات شان هواداران را به دیدن یک 90 دقیقه زیبا امیدوار می کند و باید دید در نهایت کدام تیم می تواند به خواسته اش برسد.

 

داور: محسن ترکی



پرسپولیس

الکساندر لوبانف، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی طارمی، علی علیپور و محسن مسلمان



سرمربی: برانکو ایوانکوویچ



فولاد خوزستان

علیرضا سلیمی، بهمن کامل، مهرداد بایرامی، ساسان انصاری، اکبر ایمانی، دورژ روستاند، ماتیاس چاگو، عبدالله ناصری، محمد اهل شاخه، امید خالدی و امیرحسین فشنگچی



سرمربی: دراگان اسکوچیچ



گل



ارسال دیدنی محمد انصاری از جناح چپ یک ضربه استثنایی سر از سوی طارمی را نیاز داشت تا پرسپولیسی ها به اولین گل این بازی دست یابند.





دقیقه حساس



دقیقه 1: اولین خطر این بازی را فرشاد احمدزاده با شوت راه دور خود روی دروازه فولاد ایجاد کرد که سلیمی به راحتی توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 3: اینبار گل نزدن های پرسپولیس را علی علیپور استارت زد و پاس عمقی مناسب طارمی درون محوطه جریمه و در تک به تک با سلیمی را به بیرون زد.

دقیقه 4:  اینبار فرار احمدزاده  از روی خط عرضی به درون محوطه جریمه بعد از جا گذاشتن دو بازیکن فولاد با پاس رو به عقب او درون محوطه شش قدم همراه شد که مدافع فولاد زودتر از طارمی توپ را دور کرد.

دقیقه 9: حرکت عجیب علیرضا سلیمی برای خروج از دروازه، برخوردی بین او و طارمی در نزدیکی پرچم کرنر شکل داد که محسن ترکی مهاجم پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 11: فولادی ها در اولین تجربه خود در محوطه جریمه پرسپولیس با خطا روی لوبانف فرصت را از دست دادند. خطای مهرداد بایرامی روی دروازه بان پرسپولیس این موقعیت تک به تک روی اشتباه مدافعان پرسپولیس را از فولادی ها گرفت.

دقیقه 12: بار دیگر  پاس در عمق و اینبار دورژ با لوبانف تک به تک شد و با بی دقتی تمام این فرصت ایده آل را از دست داد.

دقیقه 16: فرشاد احمدزاده بار دیگر در جدالی تک به تک ناکام ماند و اینبار ضربه اش با بدشانسی بعد از برخورد به تیرک از دست رفت.

دقیقه 18: هجوم پرسپولیسی ها به درون هجده قدم پرسپولیس، رامین رضاییان را با سلیمی تک به تک کرد که اینبار مدافع راست ملی پوش پرسپولیس برابر دروازه بان فولاد ناکام ماند.

دقیقه 19: در سمت مقابل نیز فولادی ها با لوبانف تک به تک شدند که امیرحسین فشنگچی موفق به باز کردن دروازه تیم سابق خود نشد و در ادامه نیمکت فولاد به هوای پنالتی ثانیه هایی به داور بازی اعتراض کردند.

دقیقه 24: ارسال رامین رضاییان با ضربه سر فرشاد احمدزاده درون شش قدم فولاد همراه شد که البته توپ با اختلاف به بیرون رفت.


دقیقه 34: چرخش امید عالیشاه و در نهایت ضربه او از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیسی ها در حسرت گل دوم بمانند.

دقیقه 35: ارسال امیرحسین فشنگچی از جناح چپ پرسپولیس با ضربه ناقص دورژ همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 35: فرار مهدی طارمی پشت محوطه جریمه فولاد با خروج سلیمی همراه شد که خطای دروازه بان فولاد بیرون محوطه جریمه یک کارت زرد از سوی ترکی برای او به همراه داشت.

دقیقه 36: این ضربه ایستگاهی را محسن مسلمان روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر مهاجم پرسپولیس با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 41: ارسال خطرناک طارمی به مقابل دروازه فولاد را اهل شاخه به کرنر فرستاد.

دقیقه 43: فرار عالیشاه از سمت چپ و سانتر او را احمدزاده با پرش بلند و ضربه سر زد که سلیمی این توپ را گرفت.



حاشیه



* برانکو به خطاهایی که به سود فولاد اعلام می‌شود معترض است.

* دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول منظور شد.










7676977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت، وقتی صحبت از شرافت تیم هایی که برابر استقلال بازی دارند می شود، یعنی نمی خواهند این تیم قهرمان شود.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم ملی هاکی ایران با بدرقه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم قزاقستان شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» محمد فتوحی در مسابقات شمشیربازی جام جهانی مادرید مقابل حریف فرانسوی خود شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» غیبت غیرموجه در جام تختی، تاوانی سنگین برای کشتی گیرانی که مجوز شرکت در این رقابت ها را دارند، به همراه خواهد داشت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در شبی که رونالدو و یارانش شروعی رؤیایی را برابر رقیب اصلی شان در لیگ حرفه ای عربستان رقم زدند، زردپوشان ریاض باز هم موفق به کسب پیروزی مقابل الهلال نشدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست سابق تیم فوتبال مس کرمان که تیمش در سال 99-1398 به خاطر یک گل به لیگ برتر صعود نکرد، درخواست پاکسازی کامل فساد از فوتبال را مطرح کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: امیدواریم ملاحظات حرفه ای را همکاران ما در فدراسیون های دیگر بپذیرند و رعایت کنند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، کار این تیم برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر سخت تر از استقلال است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان فصل گذشته سری A با قبول تساوی در فلورانس، یک بازی بدون بردن دیگر به کارنامه اش در فصل 24-2023 اضافه کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در برخورد با فساد مصمم هستیم و بعد از اعلام نظر مقامات قضایی بر اساس آیین نامه های انضباطی و اخلاقی فدراسیون تصمیم گیری می کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است