ورزشی 14:33 - 27 فروردین 1397
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی می‌گوید که تیمش در شرایط بسیار خوبی است و به فکر هیچ حاشیه‌ای نیست.

کلانتری: تیم ما به فکر هیچ حاشیه‌ای نیست

علی کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا درباره آمدگی شاگردانش برای بازی فردا (سه‌شنبه) تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: شرایط تیم ما بسیار خوب است. همه بچه‌ها با انگیزه و با نشاط آماده یک بازی خوب و ان‌شاالله همراه با سه امتیاز هستند. همه بازی‌هایی که کردیم برایمان سخت و مشکل و حساس بوده است. با انگیزه و آرامشی که داریم، فقط برای بردن به میدان می‌رویم.

سرمربی فجرسپاسی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا کمیته داوران برای دو بازی نفت مسجد سلیمان با نساجی مازندران و خونه به خونه با شهرداری ماهشهر علاوه بر ناظر بازی، یک ناظر ویژه هم در ورزشگاه مستقر خواهند کرد اما برای بازی فجر با مس کرمان ناظر ویژه‌ای در نظر نگرفته‌اند، پاسخ داد: این سوال را باید از آقای اصفهانیان رییس کمیته داوران سوال کنید. تیم ما به فکر هیچ حاشیه‌ای نیست و برای ما فرقی نمی‌کند چه یک ناظر بگذارند چه ۱۰ ناظر. ما از حضور ناظر ویژه استقبال می‌کنیم. من وارد این حواشی نمی‌شوم.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد همراه فجر خواهد بود هم گفت: من فقط و فقط به فکر بازی فردا و دو بازی دیگر تیمم هستم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

او همچنین درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: ما برای بازی با مس کرمان ابوذر صفرزاده، محمدرضا نجات و میلاد امیری را در اختیار نداریم.

انتهای پیام


9747165
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در روز تقابل سپاهان و نویدکیا، پرسپولیس در ورزشگاهی که تماشاگران اجازه ورود به آن را ندارند، مقابل تیم فوتبال هوادار قرار می گیرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم ملی کشتی آزاد ایران امیدوار است که با موفقیت علیرضا سرلک در مسابقات کسب سهمیه استانبول بتواند با ترکیب کامل راهی المپیک 2024 شود.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان زودهنگام سری A ایتالیا با تحمیل شکستی سنگین به حریف پایین جدولی خود، آن را در معرض خطر قرار گرفتن در منطقه سقوط جدول قرار داد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده یونان با غلبه بر شگفتی ساز این فصل لیگ برتر انگلیس، به ایستگاه پایانی لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» هافبک تیم فوتبال نساجی گفت: می توانستیم برابر پرسپولیس امتیاز بگیریم، ولی به تجربه آنها باختیم. 
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم های بایرلورکوزن آلمان و آتالانتا ایتالیا جواز حضور در دیدار نهایی لیگ اروپا را به دست آوردند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» محرم نویدکیا در حالی برای اولین بار در قامت مربی مقابل تیم سابقش قرار می گیرد که اگر مساوی کسب کند، جانشینش در سپاهان به سرنوشت وی مبتلا می شود.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» اسلام جاهدی در گروه دوم دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک در جایگاه پنجم قرار رفت و راهی فینال B شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور کشور فرانسه درباره ستاره خط حمله پاری سن ژرمن که در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد، درخواست مهمی از مدیران تیم بعدی او داشته است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» مربی پیشین تیم ملی فوتبال درباره دوران حضورش در کشورمان و حضور ستاره های ایرانی در سری A ایتالیا صحبت کرد و گفت که آزمون و طارمی نقشی مهم دارند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است