ورزشی 14:31 - 27 فروردین 1393
بوشهر- ایرنا - رییس فدراسیون دو ومیدانی گفت: در مجموعه بخش های اقتصادی استان بوشهر ظرفیت خوبی برای حمایت از ورزشکاران وجود دارد.

به گزارش ایرنا، افشین داوری روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات دو و میدانی استان بوشهر افزود: با توجه به این که استان بوشهر دررشته دو و میدانی ورزشکاران بزرگی در همه رده ها دارد بخش اقتصادی استان باید حمایت بیشتری از آن ها داشته باشد.



وی اضافه کرد: اکنون زمان حمایت از ورزشکاران است و ممکن است در ماه های آینده این موقعیت فراهم نشود یا فایده ای نداشته باشد.



افشین بیان کرد: درسال جدید باوجود مشکلات به طور قطع کمک ها به هیات های ورزشی افزایش می یابد ولی این برای حمایت از ورزشکاران کافی نیست.



وی گفت: در بسیاری از شهرستان ها ورزشکاران با کمترین امکانات ورزش و تمرین می کنند و نتایج خوبی نیز کسب کرده اند.



رییس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: برای پیشرفت در ورزش باید از تجربه پیشکسوتان استفاده و در برنامه ریزی ها از شهرستان ها نیز نظرخواهی کرد.



افشین افزود: برای رسیدن به نتایج مطلوب نباید فقط به بازدهی سریع و کوتاه مدت توجه کرد بلکه در برنامه ریزی ها باید اهداف و افق های بلند مدت را مورد توجه قرارداد.



معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهرنیز گفت: دو و میدانی بوشهر قدمتی به بلندای تاریخ دارد.



کمال صالح احمدی افزود: مهم ترین مشکل رشته دو و میدانی استان بوشهر نبود پیست تارتان است که به دلیل کمبود اعتبار پیست در دست اجرا ناتمام مانده است.



وی اضافه کرد: در فاز اول حدود هشت میلیارد ریال برای ساخت این پیست هزینه شده و برای تکمیل آن هفت میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است.



صالح احمدی گفت: اداره کل ورزش و جوانان در حد امکان به هیات های ورزشی کمک خواهد کرد ولی هیات نباید فقط متکی به این اداره باشند و باید منابع اعتباری و حمایتی نیز برای خود پیدا کنند.



در این جلسه رضا آماره برای مدت چهارسال به عنوان رییس هیات دو و میدانی استان بوشهر انتخاب و از تلاش های احمد نوشادی تقدیرشد.



احمد نوشادی نیز به عنوان مشاوررییس فدراسیون دو و میدانی در رده نونهالان و نوجوانان در منطقه جنوب کشور تعیین شد. ک/2



632/539

انتهای پیام /*


3498028
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» مربی پیشین تیم ملی فوتبال درباره دوران حضورش در کشورمان و حضور ستاره های ایرانی در سری A ایتالیا صحبت کرد و گفت که آزمون و طارمی نقشی مهم دارند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم های بایرلورکوزن آلمان و آتالانتا ایتالیا جواز حضور در دیدار نهایی لیگ اروپا را به دست آوردند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» هافبک تیم فوتبال نساجی گفت: می توانستیم برابر پرسپولیس امتیاز بگیریم، ولی به تجربه آنها باختیم. 
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده یونان با غلبه بر شگفتی ساز این فصل لیگ برتر انگلیس، به ایستگاه پایانی لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» کمیته اخلاق سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را به این کمیته دعوت کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» کهکشانی ها با کامبکی دو دقیقه ای بازی باخته در خانه برابر بایرن مونیخ را بردند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» مدافع هلندی بایرن مونیخ معتقد است که در بازی با رئال مادرید، تیم داوری در صحنه گلش مرتکب اشتباه شد. اکنون این پرسش پیش می آید که چرا صحنه بازبینی نشد؟
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» ابراهیم چی چی اوغلو که بعد از کشتی جنجالی چامیزوی ایتالیایی از سوی اتحادیه تعلیق شده، از جایگاه میهمانان نظاره گر مسابقات گزینشی المپیک است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» وکیل بین المللی فوتبال ضمن اشاره به حساسیت هفته های پایانی لیگ با تأکید بر تشکیل کمیته مرکب قضایی خواستار بررسی حساب بانکی بازیکنان و اعضای تیم ها در بازی های مشکوک شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی بایرن مونیخ پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید و ناکامی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، از داوری انتقاد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است