ورزشی 11:21 - 12 شهریور 1393
سایت فدراسیون والیبال آمریکا سرویس‌های خوب و هدف‌دار ایران را عامل شکست قهرمان لیگ جهانی برابر قهرمان آسیا دانست.

سایت فدراسیون والیبال آمریکا: تسلیم سرویس‌های ایران شدیم

به گزارش ایسنا، سایت فدراسیون والیبال آمریکا پس از شکست 3 بر 2 برابر ایران نوشت:

« تیم ملی والیبال آمریکا پس از عقب افتادن در دو ست نخست به خوبی به بازی برگشت اما در ست پنجم 17 بر 15 بازی را واگذار کرد. با این نتیجه آمریکا در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در آمار برد و باخت‌ها 1-1 شد.»

سایت فدراسیون والیبال آمریکا از قول اسپراو - سرمربی- که به نظر می‌رسد از باخت برابر ایران عصبانی است نوشته است: « پیش از شروع مسابقات فکر می‌کردم که در برخی بازی‌ها کار به ست پنجم کشیده شود. انتظارم این بود ایران را شکست دهیم. مردم فقط درباره امتیاز صحبت می‌کنند، ما فقط می‌خواهیم بازی کنیم. تنها هدف ما این است که در بازی بعدی پیروز شویم. من فقط می‌خواهم که در ست اول بازی بعد پیروز شویم و کار را با پیروزی شروع کنیم.»

در ادامه گزارش این سایت آمده است: « مردان والیبال آمریکا در دو ست اول خوب نشان ندادند و تلاش می‌کردند خوب سرویس بزنند و برابر سرویس‌های محکم ایران واکنش نشان دهند. نتیجه سرویس‌های عالی ایران برتری 6 بر یک در امتیاز سرویس در دو ست اول بود. با وجود این که دو تیم چند بازی تدارکاتی انجام داده بودند، دفاع آمریکا نتوانست از پس حمله سریع ایران برآید.»

مت اندرسون درباره دلیل باخت به ایران می‌گوید: « وفقه در ارسال پاس و سرویس‌های ضعیفی که نتوانست ایران را به چالش بکشد دلیل باخت در ست‌های اول و دوم بود. ما نتوانستیم در تک تک امتیازها تمرکز داشته باشیم.»

«اسپراو در ست دوم تونی سیارلی را به میدان آورد اما این تغییر سودی نداد تا این که دست به تغییر تاکتیک زد و کلارک به جای اندرسون پشت خط زن شد و اندرسون همانند ساندر در حمله‌های قدرتی به کار گرفته شد. این تغییر در ست‌های سوم و چهارم نتیجه داد. ست پنجم آمریکا باز هم کار را بد شروع کرد و 2 بر صفر از ایران عقب افتاد و این برتری تا امتیاز 13-11 ادامه داشت. حمله ساندر و دفاع هولت کار را به تساوی کشاند. در حالی که بازی 16 بر 15 به سود ایران بود. ساندر توپ را به دست مدافع ایران زد اما داور به نفع ایران رای داد و در خواست بازبینی تصاویر نیز سودی نبخشید.»

«آمریکا در حمله و دفاع روی تور از ایران بهتر بود، اما ایران در سرویس امتیازهای بیشتری گرفت و اشتباه‌های فردی کمتری داشت. »

کریستنسون بازیکن تیم ملی آمریکا امیدوار است که تیم مقابل پورتوریکو به مسابقات بازگردد: « با وضعیتی که در حال حاضر داریم باید در هر مسابقه در حد و اندازه‌های قهرمان ظاهر شویم.»

انتهای پیام


4635291
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شک نکنید که اتفاقات خوبی می‌افتد و این تیم به جایگاه اصلی اش برمی گردد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است