ورزشی 19:51 - 14 شهریور 1394
اردوی هفت روزه تیم ملی در امارات
رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید نباید کسی در فدراسیون فوتبال علیه سرمربی تیم ملی و کادر فنی آن صحبت کند.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان پس از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از تمرین امروز تیم ملی جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کردیم تا پیش از سفر به هند، می‌خواهم در کادر فنی خداحافظی کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا سرمربی تیم ملی در دو روز اخیر عصبانی به نظر می‌رسید گفت: او عصبانی نبود بلکه به خاطر بازی که پیش رو داریم کمی استرس داشت.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین درخصوص اینکه به چه دلیل دیدار مقابل هند در شهری دور افتاده برگزار خواهد شد بیان کرد: اتفاقا کشورهایی که تازه وارد رقابت‌های انتخابی جام جهانی شده‌اند با ایجاد چنین کارهایی شرایط را سخت می‌کنند. این کشورها که شرایط حرفه‌ای نیز ندارند با انتخاب محل‌های دور افتاده و شهرهای نامناسب وضعیت را برای رقیبان‌شان سخت و دشوار می‌کنند.

کفاشیان همچنین درباره صحبت‌های مطرح شده توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال که عنوان کرده نباید بررخی خارج از حیطه اختیارات خود عمل کنند اظهار کرد: در گذشته با کی‌روش صحبت کرده و گفته بودم که تنها در مورد مسائل فنی صحبت کند کی‌روش نیز این مسئله قبول کرد. در فدراسیون فوتبال نیز نباید کسی علیه تیم ملی و کادرش صحبت کند و هر کس می‌خواهد مطلبی را مطرح کند باید این موضوع را به من منتقل کرده و من آن را به کی‌روش بگویم.

او همچنین با اشاره به اینکه صحبت‌هایی درخصوص عدم تعامل تیم ملی بزرگسالان و امید مطرح می‌شود، اظهار کرد: با کی‌روش و کاشانی در این خصوص صحبت کرده‌ایم. اگر تعامل به برگزاری جلسه است که جلسه نیز می‌گذاریم. در حال حاضر مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی در اولویت قرار دارد و پس از آن دیدارهای تیم ملی المپیک در اولویت بعدی قرار می‌گیرد.

وی افزود: تیم المپیک فوتبال ایران شرایط خوبی دارد. هرچند که نارضایتی‌هایی نیز وجود دارد. کاشانی فرد باتجربه‌ای است و فوتبال را می‌شناسد. او عزمش را جزم کرده تا تیم امید را به المپیک 2016 ریو ببرد و قصد ندارد بهانه‌ای به دست کسی بدهد.

کفاشیان همچنین به اردوی یک هفته‌ای تیم ملی ایران در امارات اشاره کرد و گفت: اردوی یک هفته‌ای را در امارات برگزار می‌کنیم تا شرایط تیم ملی مناسب شود و مشکلی پیش نیاید. این اردو پیش از دیدار مقابل عمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام


7011261
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور هوادار خانم در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بارسلونا هم رده دوم لالیگا را از دست داد و هم قهرمانی رئال مادرید را چند روز جلو انداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم هندبال پسران جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هواداران تیم فوتبال ایپسویچ تاون پس از قطعی شدن صعودشان به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال وارد زمین بازی شدند و به شادی پرداختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان در مسابقات ماده ۱۰۰ متر رقابت‌های بین‌المللی دبی به مقام پنجم دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی پوشان تفنگ میکس کشورمان در جام جهانی تیراندازی نتوانستند برای کسب مدال رقابت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رئیس فدراسیون فوتبال، خواستار گزارش آسیب‌شناسی از اتفاقات اخیر در ورزشگاه آزادی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان اسکیت کشورمان گفت: ما ورزشکاران حرفه‌ای که در سطح‌های بالایی مسابقه می‌دهیم نیاز به حمایت بیشتری داریم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است