ورزشی 11:40 - 19 اردیبهشت 1403
هوادارن بایرن مونیخ شب گذشته در بازی این تیم برابر منچسترسیتی در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا از روی سکوهای آلیانس آره نا از هولگر باداشتوبر یاد کردند و به تشویق این بازیکن مصدوم پرداختند.

سکوهای بایرن حامی باداشتوبر

به گزارش "ورزش سه"، اواسط نیمه دوم بازی معلوم شد که این مدافع مصدوم بین هوادارن باواریایی‌ها از چه محبوبیت بالایی برخوردار است.



آنها یک بنر با خود به استادیوم آورده بودند که روی آن نوشته شده بود: "اگر روی زمین افتاده باشی، ما برای بلندکردن تو می‌آییم. قوی باش و ادامه بده هولگر!"



باداشتوبر در صفحه اجتماعی‌اش خوشحالی خود را از این اتفاق اعلام کرد و نوشت: "شما بهترین هوادارانید."



این بازیکن قبل از این فصل یک سال و نیم از میادین دور بود، اما در تمرینات آماده‌سازی پیش از شروع فصل جاری بوندسلیگا به نظر می‌رسید آمادگی خود را مجددا به دست آورده است و می‌تواند با تیم تمرین کند. تا اینکه شنبه گذشته در بازی برابر اشتوتگارت دوباره دچار آسیب‌دیدگی شد و بازهم باید از مستطیل سبز دور بماند، این بار برای مدتی نامعلوم.












4747841
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است