ورزشی 11:24 - 23 شهریور 1393
کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان ایران که چهار سال قبل در بازیهای آسیایی گوانگجو در حادثه‌ای تلخ نتوانست مبارزه کند گفت: این دوره فقط به کسب طلا فکر می‌کنم.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان: چهارسال است که در اندیشه طلا هستم

پگاه زنگنه ملی پوش وزن 68- کیلوگرم ایران در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو هنگام تمرین در داخل دهکده در یک حادثه شانس مبارزه در این رقابتها را از دست دادم و اکنون بعد از چهار سال به عنوان کاپیتان تیم ملی به بازیهای آسیایی 2014 اینچئون باز می‌گردم و می‌خواهم موفق شوم.

این کاراته‌کار ایران گفت: خیلی وقت است که آن حادثه را فراموش کرده‌ام و دیگر به آن فکر نمی‌کنم. آن حادثه باعث شد تا با انگیزه بیشتری تمریناتم را دنبال کنم و با نگاه عمیق‌تری به فکر بازی‌های آسیایی اینچئون باشم. به جرات می‌گویم که آن حادثه تلخ باعث شد همه چیز را جدی‌تر پیگیری کنم و تنها به فکر خوش‌رنگ‌ترین مدال در این دوره از بازیها باشم.

وی در مورد میزان آمادگی‌اش برای حضور در اینچئون افزود: صد درصد آماده‌ام و نسبت به چهار سال قبلم اصلا قابل مقایسه نیستم. هم تجربه‌ام بیشتر شده و هم آماده‌ترم. اگر قرار باشد الان هم مثل چهار سال قبل خودم باشم که واقعا ضرر کرده‌ام. من کاملا آماده‌ام و در بهترین شرایط به بازیهای آسیایی می‌روم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که انتظارش از عملکردش در اینچئون چیست؟ گفت: فقط به طلا فکر می‌کنم چون اندازه کسب مدال طلا زحمت کشیده‌ام و آمادگی‌ام هم برای کسب طلا است. از لحاظ روحی و فکری هم برای طلا تلاش می‌کنم و به چیزی جز کسب طلا نمی‌اندیشم.

زنگنه ادامه داد: هیچ مانعی برای کسب مدال طلای خودم در اینچئون نمی‌بینم اما چیزی که هیچ وقت نباید فراموش کنیم خواست خدا و سرنوشت است که امیدوارم در این دوره نیز نسبت به من لطف داشته باشد.

وی در مورد رقبای اصلی‌اش در اینچئون گفت: همه حریفان را به خوبی آنالیز کرده‌ام و همه آنها به نام و با ریزترین مشخصاتشان می‌شناسم. نمایندگان چین، ژاپن و قزاقستان رقبای اصلی‌ام هستند که در سطح جهانی هم مدعی هستند. حریف ژاپنی‌ام در سال 2012 قهرمان جهان شد اما در مسابقات قهرمانی آسیا که سال قبل در امارات برگزار شد او را شکست دادم. همه حریفان را به خوبی می‌شناسم و از هیچ یک از آنها غافل نخواهم شد. مطمئن باشید برای کسب بهترین مدال به اینچئون می‌روم.

او گفت: از فرودین امسال اردوهای آماده‌سازی را شروع کردیم و اردوها خیلی خوب و منظم پیش رفته است. طبیعی است وقتی همه چیز خوب و منظم پیش برود، ملی پوشان هم خوب آماده می‌شوند و در شرایط خوبی قرار خواهند داشت.

زنگنه ادامه داد: در فاصله 20 روز مانده به شروع مبارزاتم تقریبا به میزان 80 درصد آماده‌ام و قطعا تا زمانی که باقی مانده به اوج آمادگی خواهم رسید. مبارزات وزن من در یازدهم مهر خواهد بود و در فاصله زمانی باقی مانده فرصت خوبی برای آماده‌سازی دارم.

انتهای پیام


4723574
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است