استانی 10:57 - 09 مرداد 1393
سرهنگ شیر محمدی:
زنجان -خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان زنجان، به برگشت مسافران از دور سوم سفرهای تابستانی اشاره کرد و گفت: مسافران زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند.

مسافران زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: مسافران عزیز برگشت خود را به روزهای آتی یعنی روز جمعه موکول نکنند.

وی اظهار داشت: مسافران عزیز هنگام برگشت قبل از شروع حرکت چند ساعت استراحت کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: رانندگان حتما از انحراف به چپ خود داری کنند و همچنین از کمربند ایمنی استفاده کنند.

سرهنگ سیر محمدی به رانندگان توصیه کرد قبل از اینکه شروع به مسافرت کنند خودرو خود را از نظر فنی تست کنند و نسبت به ایمنی و سالم بودن خودرو مطمئن شوند بعد اقدام به مسافرت کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان عزیز در حین مسافرت سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از هر گونه سرعت غیر مجاز خود داری کنند و هر گز در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت نکنند و از هر گونه شتاب جدا خود داری کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه گفت: رانندگان به محض خستگی از رانندگی دست بکشند و برای استراحت کردن خودرو خود را در خارج از جاده یعنی حاشیه راهها پارک کنند. 

سرهنگ شیر محمدی یاد آورشد: رانندگان هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی دست بکشند و حداقل دو ساعت استراحت کنند چرا که بیش از 50 درصد  وقوع صادفات به علت خستگی و خواب آلودگی است.

وی گفت: رانندگان در بزرگراهها از دنده عقب جدا خود داری کنند چرا که در تشدید تصادفات بسیار موثر است.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: رانندگان به بحث پیاده شدن از خودرو حتما خودرو با سرنشینان را از جاده خارج کنند.

سرهنگ شیر محمدی گفت: در شب با توجه به اینکه دید بسیار کم است رانندگان به محض اینکه احساس خستگی کردند رانندگی نکنند و همچنین تا جایی که مقدور است رانندگی نکنند.

وی یاد آورشد: مردم به محض مشاهده هر گونه تخلف از سوی رانندگان خاطی با سامانه 110120 پلیس راه تماس بگیرند.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: موتورسواران که اقدام به مسافرت می کنند حتما  از کلاه ایمنی استفاده کنند و از حرکات مخاطره آمیز و نمایشی جدا خود داری کنند.

سرهنگ شیر محمدی ادامه داد : پلیس راه با تمام نیروهای خود به طور محسوس و نامحسوس نظارت از محورهای مواصلاتی استان زنجان را بر عهده دارد و در این میان پلیس راه با رانندگان متخلف برخورد جدی می کند.

وی از وقوع یک فقره تصادف فوتی صبح امروز در محور زنجان به قیدار خبر داد و افزود: متاسفانه واژگونی خودرو پژو 405 باعث فوت یک کودک ده ساله شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: متاسفانه کودک ده ساله که از سرنشیان پشتی بود به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

سرهنگ شیر محمدی افزود: متاسفانه بیشترین تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان به علت نبستن کمربند ایمنی است.

وی به وضعیت محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کردو گفت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی زنجان به روانی صورت می گیرد.


4359439
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است