استانی 10:17 - 12 فروردین 1394
مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری:
مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست و منابع خدادادی در جامعه تاکید کرد.

فرهنگ حراست از محیط زیست در جامعه نهادینه شود

شهرام احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تاکید بر اینکه فرهنگ حفاظت از طبیعت در روز طبیعت فراموش نشود، اظهار کرد: تعطیلات نوروزی به ویژه روز طبیعت این فرصت را برای همگان فراهم فراهم می‌سازد تا برای ساعاتی هم که شده سری به طبیعت بزنند و از هوا و مناظر بی‌نظیر بهاری لذت ببرند.

وی افزود: طبیعت تنها به زمان حال  اختصاص ندارد از گذشته به دست ما رسیده و ما موظفیم این طبیعت را برای آیندگان نیز حفظ کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه مردم و دوست‌داران طبیعت در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی استان کوشا باشند، گفت: همه مسافران و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف و آسیب زدن به طبیعت، مراتب را به مراجع زیربط گزارش دهند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید فرهنگ حراست و حفاظت از محیط زیست و طبیعت پیرامون ما در بین جامعه نهادینه شود.

این مسئول ادامه داد: در اهمیت محیط زیست، همین بس که در سلامت، توسعه و آرامش جامعه نقش گسترده و اساسی دارد و آن قدر این نقش گسترده است که تمامی ابعاد زندگی انسان را در بر می‌گیرد و نبودش ضایعه‌ای عظیم برای انسان است.


6121347
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است