استانی 11:24 - 30 فروردین 1393
شیخ علیان:
همدان - خبرگزاری مهر: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه منطقه همدان با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در همدان از اجرای 412 برنامه محوری به همت سپاه انصارالحسین استان همدان (ع) در هفته زن خبر داد.

412 برنامه محوری هفته زن در همدان برگزار می شود

زهره شیخ علیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در سال جاری با همکاری این نهاد 412 برنامه محوری و شاخص به مناسبت هفته زن در استان همدان برگزار می شود، عنوان کرد: برگزاری جشن میلاد کوثر در 50 پایگاه مقاومت خواهران، برپایی 215 جشن میلاد فاطمی در بسیج محلات، ختم صلوات فاطمی و سوره کوثر از مهم ترین این برنامه ها در هفته زن در همدان است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) را بهترین فرصت برای ترویج معارف فاطمی در جامعه اسلامی معرفی کرد و افزود: جشن بزرگ میلاد کوثر در شهر همدان امروز در سالن ورزشی ابن سینا با حضور عموم زنان برگزار خواهد شد.

شیخ علیان برگزاری مسابقه سبک زندگی حضرت زهرا(س)، نمایشگاه تولیدات خانگی، نشست منتظران موعود، نمایشگاه عفاف و حجاب، تجلیل از مادران و همسران شهدا، دیدار از خانواده شهید، تجلیل از زنان موفق و سرپرست خانوار را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن ها و برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمانن و انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب اسلامی است، گفت: تبیین عفاف و حجاب، تاکید بر جایگاه و نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی، تجلیل از مادران نمونه و بهره گیری از توان و ظرفیت فرهنگیان فرهیخته در برنامه های هفته زن از دیگر اهداف است.

وی گفت: جایگاه زن در جامعه به عنوان مادر با توجه به ساده زیستی، حجاب و عفاف آن حضرت باید راهگشا و الگویی برای آحاد جامعه باشد.

وی بیان داشت: این مناسبت‌ها برای آحاد جامعه الگوی مناسبی است که با تاسی از سیره عملی حضرت زهرا(س) و بیانات امام راحل و ولی فقیه برنامه های متنوعی در هفته زن اجرا شود.


3517108
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است