ورزشی 12:45 - 07 آبان 1399
فرانک لمپارد می گوید احترامی که بقیه مربیان تیم های بزرگ دارند را حس نمی کند.

لمپارد : به من احترام گذاشته نمی شود چون انگلیسی هستم!

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، چلسی فصل قبل با فرانک لمپارد در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفت و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. 

فرانک لمپارد با انتقاد از رفتاری که رسانه ها با او دارند گفت: تنها مربی انگلیسی تیم های بزرگ در لیگ برتر هستم ولی آن احترامی که بقیه مربیان دارند به من گذاشته نمی شود. فصل قبل که می خواستم هدایت چلسی را بر عهده بگیرم، خیلی ها از من سوال می کردند که واقعا مطمئن هستم؟ این برای من ناراحت کننده بود. چرا یک مربی جوان انگلیسی نتواند در یک تیم بزرگ مربیگری کند. در بقیه کشورها این شرایط وجود دارد. من از عملکرد تیمم در فصل قبل خیلی رضایت دارم و فکر می کنم حتی می توانستیم در پایان فصل در رده بالاتری قرار بگیریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این فصل برای هواداران خود جام کسب کنیم. 

چلسی امشب چهارشنبه در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار کراسنودار روسیه خود رفت. آبی های لندن در اولین دیدار در خانه برابر سویا به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

انتهای پیام 


10783757
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال بانوان در خردادماه ۱۴۰۳ دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس برگزار خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی وارد عرصه مربیگری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است