استانی 23:08 - 04 آذر 1400

۳۶۲جوان خراسان جنوبی به عنوان امدادگر جمعیت هلال احمر تحلیف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، فائزه موهبتی با اشاره به اهمیت استفاده از توان و ظرفیت جوانان در حیطه امدادگری بیان کرد: بر اساس تدابیر انجام شده، جوانان جمعیت هلال احمر استان بعد از گذراندن دوره‌های آموزش تخصصی امداد و نجات، به عنوان امدادگر جهت پوشش امدادی حوادث با حوزه معاونت امداد و نجات به صورت داوطلبانه همکاری می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، جوانان را سرمایه های اصلی و مهم جمعیت دانست و افزود: در حال حاضر ۲۲ هزار و ۸۰۶ جوان با جمعیت هلال احمر استان همکاری دارند.

وی با بیان اینکه این جوانان با گروه های سنی مختلف در قالب کانون با جمعیت همکاری دارند، گفت: ۳۶ کانون دانشجویی، ۱۵۰ کانون دانش آموزی، ۲۴ کانون روستایی و ۱۴ کانون طلاب در استان فعال است.

موهبتی با اشاره به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: در ۱۱ شعبه هلال احمر سطح استان طی مراسمی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ۳۶۲ نفر از جوانان هلال احمر خراسان جنوبی به عنوان امدادگر تحلیف شدند.

وی با اشاره به شرایط تحلیف اعضا برای امدادگری عنوان کرد: سن عضو باید حداقل ۱۶ سال تمام بوده و حداقل شش ماه با واحد جوانان شهرستان فعالیت مستمر داشته باشد.

موهبتی ادامه داد: اعضا می توانند با گذراندن دوره های آموزشی مقدماتی و تکمیلی امداد ونجات حائز شرایط برای ورود به فعالیت های حوزه امداد و نجات شوند.


11336852
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است