استانی 13:15 - 05 آذر 1393
به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین
به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) همایش شکوه مقاومت در طبس برگزار شد.

همایش شکوه مقاومت در طبس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مراسم پنجم آذرماه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) همانند سال‌های گذشته با عنوان شکوه مقاومت در طبس برگزار شد که در این مراسم باشکوه آحاد و اقشار بسیجیان و مردم حضور داشتند.

صبح امروز که از خانه بیرون آمدم در خیابان‌های شهر بسیجیانی را می‌دیدم که با وسایل نقلیه با لباس مصوب بسیجی به سمت محل برگزاری مراسم در حال حرکت بودند و می‌خواستند شکوه مقاومت و ایثار و ازخود‌گذشتگی را به رخ جهانیان بکشند.

در محل مراسم، فرماندهان با لباس فرم یعنی همان لباس‌های سبز سپاه به بسیجیان خوش‌آمد گفته و آنها را نظام می‌دادند.

صدای "از جلو نظام، خبر دار، الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر" همه فضا را پر کرده بود و صف به صف و با نظم مثال‌زدنی مانند همیشه در مراسم ستون به ستون و یگان به یگان حضور یافتند.

طولی نکشید که مجری میکروفن را به دست گرفت و به همه خوش‌آمد گفت و سرود همخوانی را آغاز کرد.

شکوه زیبای پرچم‌هایی که در دست بسیجیان طبسی بود و صدای شعر "سید و مولا حسین(ع) آرام جان‌ها حسین(ع)، زمزمه‌ی عاشقان یا حسین(ع) و یا حسین(ع)" بود که تمام خبرنگاران و رسانه‌ها و هر کسی که دوربینی در اختیار داشت را به سمت خود جذب کرده بود.

پدر شهید پرچم لبیک یا حسین را بر دوش فرمانده پایگاه بسیج طبس نهاد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس ضمن خوش‌آمدگویی در ارتباط با بسیج و اهمیت آن و رشادت‌های شهیدان و دلاوران سخن گفت و از حضور تک‌تک بسیجان در این مراسم با شکوه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج طبس به استقبال پدر شهیدان رفتند و ضمن زمزمه میثاق‌نامه‌، پرچم زیبای لبیک یا حسین را بر دوش یکی از فرماندهان گذاشته و او را مانند فرزند خود بدرقه کرده و برایش دعا کردند تا راه فرزند شهیدشان ادامه داشته باشد.

در ادامه مراسم حسین خسروی سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مشهد مقدس به ایراد سخن پرداخت و در پایان امام جمعه موقت طبس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس و مسئولان از بسیجیان و فرماندهان برتر پایگاه‌های مقاومت بسیج طبس تقدیر کردند.


5276510
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است