بازار 13:37 - 29 اسفند 1398

ترانه باران، کاملترین مرجع دانلود آهنگ

 

سایت های مختلفی برای دانلود آهنگ وجود دارند، اما اکثر این سایت ها کامل و باامکانات نیستند. پیدا کردن یک سایت برای دانلود هر آهنگ جدید، کاری خسته کننده و بیهوده هست و همه ما کاربران به دنبال یک سایت کامل و جامع می‌گردیم که مرتبا به روزرسانی بشه و آرشیو کاملی از آهنگ های جدید رو در کنار آهنگ های قدیمی در سبک های مختلف داشته باشه.

رسانه ترانه باران با بهره مندی از آرشیوی متنوع و جذاب، بهترین مرجع موزیک ایرانی برای دانلود آهنگ جدید، انواع آهنگ شاد، آهنگ های قدیمی، گلچین های منتخب و... هست که تمام نیازهای شما رو در این زمینه برطرف می‌کنه.

امکانات متنوع ترانه باران برای دانلود آهنگ

امکانات دیگه‌ای که سایت ترانه باران به کاربران ارائه می‌کنه، مثل امکان پخش آنلاین موزیک قبل از دانلود، دانلود آهنگ با کیفیت های مختلف، امکان دانلود گلچین آهنگ ها، مشاهده متن آهنگ ها، متن آهنگ خارجی و... این سایت رو به یک رسانه جذاب و کاربردی تبدیل کرده که همه افراد علاقمند به موسیقی اون رو می‌پسندند.

شما در سایت ترانه باران امکان مشاهده آهنگ ها به صورت مرتب شده براساس خواست خودتون رو دارید. به عنوان مثال اگر شما طرفدار یکی از هنرمندان مثل آرون افشار هستید، فقط کافیه از منوی سمت چپ این سایت در لیست خوانندگان نام "آرون افشار" رو انتخاب کنید تا به تمامی آهنگ های آرون افشار دسترسی پیدا کنید.

دانلود گلچین آهنگ هم یکی دیگه از امکانات جذاب سایت ترانه باران هست. شما گلچین های مختلفی رو از خواننده های ایرانی در سایت ترانه باران مشاهده می‌کنید؛ مثل گلچین تمام آهنگ های پوبون در سال 98، گلچین بهترین آهنگ های حامد همایون، گلچین آهنگ های نوروز99، گلچین آهنگ شاد و... . این گلچین ها به شما اجازه خواهند داد که تمام آهنگ های مورد علاقه خودتون رو به صورت تکی یا مجموعه‌ای به صورت آنلاین گوش کرده و یا دانلود کنید.

چرا ترانه باران رو برای دانلود آهنگ جدید انتخاب کنیم؟

تنوع آهنگ ها و گلچین های موجود در سایت ترانه باران هر سلیقه ای رو راضی خواهد کرد و دانلود آهنگ از این رسانه جامع موسیقی برای همه لذتبخش هست. محیط سایت ترانه باران به صورت جذاب و ساده طراحی شده و استفاده از اون برای همه آسون خواهد بود. پس شما به سادگی می‌تونید به آهنگ های مورد نظر خودتون دسترسی پیدا کنید و در کوتاهترین زمان ممکن آهنگ های جدید رو دانلود کنید. به همین دلیل هست که اکثر کاربران بعد از اولین دانلود آهنگ در ترانه باران، این رسانه رو به عنوان مرجع دائمی خودشون برای دانلود آهنگ جدید انتخاب می‌کنند.

امکانات و بخش های سایت ترانه باران به دانلود آهنگ و ترک ها محدود نمیشه و شما امکان دانلود موزیک ویدیو خوانندگان مورد علاقه خودتون و یا دانلود آلبوم های موسیقی به صورت تکی یا مجموعه‌ای رو هم دارید. شما می‌تونید جدیدترین و جذابترین موزیک ویدیوهای آهنگ های جدید و متنوع رو در رسانه ترانه باران مشاهده و دانلود کنید.

جالبه که بدونید شما در قسمت "اینستاگرام هنرمندان" در سایت ترانه باران آخرین پست های اینستاگرامی هنرمندان مشهور مثل رضا صادقی، محمد علیزاده، مسیح و آرشAP، سالار عقیلی، حمید هیراد، مهراد هیدن و... رو مشاهده می‌کنید که هم شما رو سرگرم می‌کنه و هم از جدیدترین آهنگ های درحال انتشار، کنسرت ها و سایر اخبار خواننده ها مطلع خواهید شد.

اگر شما هم به دنبال یک سایت کامل و کاربردی برای دانلود آهنگ شاد، دانلود آهنگ جدید، آهنگ قدیمی و... می‌گردید، شک نکنید که ترانه باران بهترین گزینه برای شما خواهد بود و از امکانات و محیط جذاب اون لذت خواهید برد.


10450124
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است